Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marianne5000 schreef:met een vlakke zit, word je bekken minder naar voren geduwd dan met een diepere zit. Je schrijft dat je juist problemen heb met het naar voren kantelen van je bekken, dus het lijkt mij dan dat je juist een wat diepere zit zou moeten nemen, dit zodat het zadel je wat helpt met naar voren kantelen. Mijn ervaring is dat het ook belangrijk is dat je zadel in balans ligt, als dit niet goed ligt, dan kun je ook moeite krijgen met het kantelen van je bekken.
Maris schreef:Toevallig..... ik vanmorgen ook even op een county gezeten ( geloof ik ). En dat wel heel lekker ! Veel meer steun idd, mijn benen lagen b.v. nu echt tegen de wrongen aan, ipv er een eind vandaan. Mijn rug vond de county ook wel fijn
Maris schreef:Mri, dit ging over een county zadel he, niet over een wow. Plus dat de beugels te kort waren voor mij ( ik mocht even op een nieuw zadel zitten van stalgenote, heel lief ). Dus mijn bovenbenen lagen nu idd niet helemaal goed.
Maar bij vorige zadels lag mijn been/knie toch ook tegen de wrongen aan hoor, alleen bij mijn wow dus niet.