Hypostore heeft een goeie 1+1 gratis actie, jammer genoeg geen ES, anders had ik die besteld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ooh maar de Jade komt wel met enige regelmaat voorbij, kijk je ook in de fb groepen? Mooie collectie zo
Hypostore heeft een goeie 1+1 gratis actie, jammer genoeg geen ES, anders had ik die besteld
Marigo schreef:Binnenkort komt mijn nieuwe zadel. En die is bruin ipv zwart. En daar hoort een nieuw dekje bij. in jullie ogen, wat is de mooiste kleur onder donkerbruin?
Sellyxx schreef:Ik denk dat het de Leather Deluxe Silver van Equestrian Stockholm ook erg mooi kan staan onder een bruin zadel(misschien wel afhankelijk van welke kleur bruin)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Flubberboot schreef:Sellyxx schreef:Ik denk dat het de Leather Deluxe Silver van Equestrian Stockholm ook erg mooi kan staan onder een bruin zadel(misschien wel afhankelijk van welke kleur bruin)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De is niet meer beschikbaar toch?
Flubberboot schreef:Sellyxx schreef:Ik denk dat het de Leather Deluxe Silver van Equestrian Stockholm ook erg mooi kan staan onder een bruin zadel(misschien wel afhankelijk van welke kleur bruin)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De is niet meer beschikbaar toch?