PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-21 19:14

Anneloes___M schreef:
Ania schreef:
En toch blijf ik het raar vinden, Hypostore zegt pre-order is niet toegestaan, ruitergoed doet het wel gewoon. Idem zo met die Bingo's. Zij maken al weken van te voren bekend welk dekje er uitkomt en deze kun je ook winnen. Ik zie hier ook al foto's voorbij komen van mensen die het dekje al op hun paard hebben liggen terwijl hij pas om 10:00 uur vandaag live ging.
Dit is overigens niet de eerste keer dat het gebeurt.

Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies werkt? Hebben sommige winkels andere afspraken met de leverancier? Hoe zit het met die bingo's eigenlijk?

Vind het ook maar apart. Vind sowieso bij ruitergoed dat hun succes naar hun hoofd is gestegen. Klantenservice is er niet beter op geworden. Ik heb vannochtend daarom lekker de es dekjes bij hypostore besteld :D

Ik vind de klantenservice juist goed bij ruitergoed, en minder bij hypostore haha. Maargoed dat hoeft natuurlijk maar een ervaring te zijn en dan heb je die mening

Urbiezira

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:10

Wat is de bingo?? :o?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:18

NaatenTaat schreef:
Ania schreef:
En toch blijf ik het raar vinden, Hypostore zegt pre-order is niet toegestaan, ruitergoed doet het wel gewoon. Idem zo met die Bingo's. Zij maken al weken van te voren bekend welk dekje er uitkomt en deze kun je ook winnen. Ik zie hier ook al foto's voorbij komen van mensen die het dekje al op hun paard hebben liggen terwijl hij pas om 10:00 uur vandaag live ging.
Dit is overigens niet de eerste keer dat het gebeurt.

Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies werkt? Hebben sommige winkels andere afspraken met de leverancier? Hoe zit het met die bingo's eigenlijk?

Dat kan ik je wel vertellen hoor

Zodra er ergens een nieuwe kleur gelekt is (insta of fb) gaan de bingo groepen ermee van start. . Waarom sommige mensen het dekje wel al hebben en posten op het moment dat de release van start gaat is omdat ruitersport winkels en es zelf setjes van te voren weggeeft aan influencers om er content mee te maken. De influencer geeft in ruil voor de content foto’s en reels door en post deze op het moment van de release om te hypen!

Maar mag pre-orderen dan ook, of niet?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:28

Ik bestel vaak bij Hypostore, maar de ES dekjes toch wel vaak bij ruitergoed vanwege de spaarpunten (en nu dan een keer de 1e stap van het VIP systeem)
De laatste tijd bij hypostore ook veel producten niet op voorraad, dus hoop dat dat straks met de nieuwe winkel beter op orde is. Vind hypostore namelijk verder wel een fijne winkel!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:44

Ik voel een ES meeting aankomen bij de nieuwe Hypostore winkel _O-

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:01

Dat kan ik je wel vertellen hoor

Zodra er ergens een nieuwe kleur gelekt is (insta of fb) gaan de bingo groepen ermee van start. . Waarom sommige mensen het dekje wel al hebben en posten op het moment dat de release van start gaat is omdat ruitersport winkels en es zelf setjes van te voren weggeeft aan influencers om er content mee te maken. De influencer geeft in ruil voor de content foto’s en reels door en post deze op het moment van de release om te hypen![/quote]

Maar mag pre-orderen dan ook, of niet?[/quote]

Pre ordenen mag bij es niet. Wij reserveren wel voor onze vaste klanten (vip klanten) omdat we dat al van meet af aan doen. Es is hiervan op de hoogte. Wat absoluut niet mag is lekken van foto’s door dealers en eerder dan de release tijd online gaan.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:21

Bij matchy dressage kwam deze foto voorbij. Mooi om zo te zien ter vergelijking. Het blauwe 4e kerst dekje staat er ook bij.

Afbeelding

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:25

vlogen opeens 2 dekjes in me winkelmandje XD

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:36

Lukasje schreef:
NaatenTaat: ook goed de andere kant van het verhaal te horen. Het lijkt me idd niet de opzet van een persoonlijke VIP-korting dat er 4 dezelfde dekjes besteld worden. . .

Dan heb jij nog nooit bij mij thuis gekeken, want ze komen toch echt alle 4 bij mij thuis te liggen :D en ja er liggen er zo'n +/- 200. En ook dubbel. Gewoon als er een kapot gaat oid ik nog nieuwe heb als ik ze heel erg mooi vind. :o

Edit;
Afbeelding
En ja, dit is echt nog maar de helft van wat ik heb. En zoals je ziet meerdere dekjes ook gewoon meerdere keren dubbel.

Daarom vind ik het ontzettend jammer dat Ruitergoed mij daarin niet 'geloofd'. Snap dat het een rare verslaving is, maar het is echt niet voor iemand anders. Ik doe het al jaren zo bij hun en ben altijd mega tevreden klant geweest. Ze bellen met de reden dat ze andere klanten ook wat gunnen, maar dat ik ze wel mag hebben voor de normale prijs. Dat klopt niet bij elkaar en vind ik erg jammer. Dan zou er gewoon een limiet van 1 dekje per klant moeten komen.
Laatst bijgewerkt door Anneloes___M op 13-12-21 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:36

Oeh nee ik denk niet dat die kleur op een bonte staat hahah

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:37

NaatenTaat schreef:
Pre ordenen mag bij es niet. Wij reserveren wel voor onze vaste klanten (vip klanten) omdat we dat al van meet af aan doen. Es is hiervan op de hoogte. Wat absoluut niet mag is lekken van foto’s door dealers en eerder dan de release tijd online gaan.

Duidelijk, thanks.

Die nieuwe kleur van PS is best cool trouwens

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:54

Anneloes___M schreef:
Lukasje schreef:
NaatenTaat: ook goed de andere kant van het verhaal te horen. Het lijkt me idd niet de opzet van een persoonlijke VIP-korting dat er 4 dezelfde dekjes besteld worden. . .

Dan heb jij nog nooit bij mij thuis gekeken, want ze komen toch echt alle 4 bij mij thuis te liggen :D en ja er liggen er zo'n +/- 200. En ook dubbel. Gewoon als er een kapot gaat oid ik nog nieuwe heb als ik ze heel erg mooi vind. :o

Edit;
[ [url=m/zDDC3G.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ja, dit is echt nog maar de helft van wat ik heb. En zoals je ziet meerdere dekjes ook gewoon meerdere keren dubbel.

Daarom vind ik het ontzettend jammer dat Ruitergoed mij daarin niet 'geloofd'. Snap dat het een rare verslaving is, maar het is echt niet voor iemand anders. Ik doe het al jaren zo bij hun en ben altijd mega tevreden klant geweest. Ze bellen met de reden dat ze andere klanten ook wat gunnen, maar dat ik ze wel mag hebben voor de normale prijs. Dat klopt niet bij elkaar en vind ik erg jammer. Dan zou er gewoon een limiet van 1 dekje per klant moeten komen.

De meeste onder ons hebben denk ik deze ‘bijzondere ‘verslaving. We proberen echt heel streng op het extra bestellen op het vip account te zijn , en soms glipt er wel eens wat door, maar we vinden het gewoon echt niet netjes als iemand voor de hele stal mee besteld. Daarmee dus niet gezegd dat jij dat doet maar we moeten wel een grens trekken.

Het vip systeem is echt als extra naar de vaste klant toe. Voor ons gevoel benadelen we andere dealers als we dit wel toelaten. We hebben erover gedacht om het gewoon maar toe te laten , scheelt een hoop boze klanten, maar dat voelt gewoon niet goed .

Het raakt me wel als men dan vind dat we geen goede klantenservice hebben. Juist die klantenservice is onze grootste prioriteit en daar doen mijn collega’s echt veel voor.

Ik hoop dat je ons standpunt ook begrijpt .

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 22:20

Hier vandaag de PS of Sweden Royal Blue <3 Helaas had paard na zaterdag al model te zijn geweest geen zin meer om nog een keer leuk te kijken _O-

Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:05

Hier vandaag even mijn blauwe dekjes naast elkaar gelegd:
ES Ice Blue, PS Blueberry en ES Monaco Blue
Afbeelding

ElenaVphoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:23

Lotte_Wessel schreef:
Bij matchy dressage kwam deze foto voorbij. Mooi om zo te zien ter vergelijking. Het blauwe 4e kerst dekje staat er ook bij.

[ [url=m/RdZfNN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die 2e is zo mooi van kleur maar die parels maken het dan weer ugh, zelfde met de mauve uit de kerstcollectie :+

Ik heb inmiddels de sage kunnen scoren, na maanden zoeken en nu springen ze weer overal tevoorschijn natuurlijk, maar goed ik heb m eindelijk :D

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:51

Dacht een oproepje hier gespot te hebben ervoor …
Prijs vind ik wel te mooi om waar te zijn, maar geen idee niet verder naar gekeken.
Afbeelding

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:53

Volgens mij is de advertentie alleen voor de bandages ...

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:01

Lotte_Wessel schreef:

Weet iemand welke kleur het eerste dekje is? Zo mooi!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:03

Ik denk hetzelfde! Vooral omdat er enkel staat "bandages". maar alsnog wel een nette prijs toch?

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:04

Scarpati schreef:
Lotte_Wessel schreef:

De light blue monogram?

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:06

Scarpati schreef:
Lotte_Wessel schreef:

Steel blue geloof ik:)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:18

Flubberboot schreef:
Ik denk hetzelfde! Vooral omdat er enkel staat "bandages". maar alsnog wel een nette prijs toch?

Sorry lekker gelezen weer vanaf mijn kant :')

Ja dan mooie prijs hahaha

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:32

Vandaag zowel de nieuwe van ES als de Turquoise van Ps besteld …
En ik koop nooit PS … uitzondering gemaakt. O:)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 00:33

Lotte_Wessel schreef:

Die kleur is echt gaaf joh… oliebol!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 01:59

Jeetje Anneloes, wat een collectie ! Maar een dekje dubbel, laat staan vierdubbel, kopen zou niet eens in me opkomen.