PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:53

Zeker zo op afstand op je 1e foto echt wel een leuk en 'strak'/'chique' dekje! @anoukwendy

Iriscope

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:54

Die heb ik ook Anouk, die is inderdaad echt huuuuge. Bij mij glijdt ie ook heel erg helaas.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:59

Ik heb mijn eerste ES dekje binnengekregen! De Emerald, die vond ik al zolang zo mooi en met de mooie korting met BF kon ik hem echt niet laten liggen bij HypoStore! <3

Afbeelding

Verder hou ik het qua dekjes echt bij LeMieux :o , het enige dekje dat ik verder nog heel graag zou willen is de PS Prosecco <3
Mocht iemand hem hebben (maat cob of full en dressuur) en er vanaf willen, dan hou ik me graag aanbevolen!
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 13-12-21 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 15:29

Lotte_Wessel schreef:
Hier wat foto's van de video dat al wel op PS Facebook pagina staat.

[ [url=m/5kWcsu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0W7Hkp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uDNAIX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij matchy dressage hadden ze het erover dat hij wel wat lijkt op Pacific. Ben benieuwd, vind hem zelf wel mooi lijken.

ik vind hem ook wel wat weg hebben van de petrol / sea... of niet?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 15:30

Ania schreef:
En toch blijf ik het raar vinden, Hypostore zegt pre-order is niet toegestaan, ruitergoed doet het wel gewoon. Idem zo met die Bingo's. Zij maken al weken van te voren bekend welk dekje er uitkomt en deze kun je ook winnen. Ik zie hier ook al foto's voorbij komen van mensen die het dekje al op hun paard hebben liggen terwijl hij pas om 10:00 uur vandaag live ging.
Dit is overigens niet de eerste keer dat het gebeurt.

Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies werkt? Hebben sommige winkels andere afspraken met de leverancier? Hoe zit het met die bingo's eigenlijk?

Vraag ik me ook af. Anders is het niet zo netjes...

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 15:32

Misschien werkt diegene die de foto vanochtend postte wel bij een ruitersport bedrijf. Die hebben ze natuurlijk al wel wat eerder liggen. Anders is het niet netjes nee..

Gemlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 15:36

De mahogany, wat mij tegenhoud is dat ik bang ben dat die glitters afgeven, iemand dat al uit kunnen testen haha?

Verder nog op zoek naar bijpassende kleding voor de Monaco blue, Pistachio White en de PS Blush. Iemand tips voor bijpassende kleding voor een iets vriendelijker prijsje dan de originele bijpassende kledij? :P

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:15

Ania schreef:
En toch blijf ik het raar vinden, Hypostore zegt pre-order is niet toegestaan, ruitergoed doet het wel gewoon. Idem zo met die Bingo's. Zij maken al weken van te voren bekend welk dekje er uitkomt en deze kun je ook winnen. Ik zie hier ook al foto's voorbij komen van mensen die het dekje al op hun paard hebben liggen terwijl hij pas om 10:00 uur vandaag live ging.

Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies werkt? Hebben sommige winkels andere afspraken met de leverancier? Hoe zit het met die bingo's eigenlijk?

Vind het ook maar apart. Vind sowieso bij ruitergoed dat hun succes naar hun hoofd is gestegen. Klantenservice is er niet beter op geworden. Ik heb vannochtend daarom lekker de es dekjes bij hypostore besteld :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:22

Maarja.. die vip korting..
Hoop dat Hypostore zoiets systeem ook snel implementeert. Weet wel dat ze er mee bezig waren.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:27

Heeft iemand misschien de Latte ruffle en de Prosecco? Verschillen die veel van kleur of lijken ze veel op elkaar?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:27

Ik heb hem ook besteld met vestje…. Doei geld!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:39

Ik heb wel de corduroy in latte, de floret in sand, monogram sand en de monogram prosecco, maar net niet de latte ruffle. De prosecco is iets meer geel dan de andere dekjes, maar blijft wel een beige tint.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:47

_Lorette_ schreef:
Ik heb wel de corduroy in latte, de floret in sand, monogram sand en de monogram prosecco, maar net niet de latte ruffle. De prosecco is iets meer geel dan de andere dekjes, maar blijft wel een beige tint.

Haha, dat zijn er genoeg! Maar dankjewel, daar kan ik zeker wat mee :j

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:48

jennglenn schreef:
De mahogany, wat mij tegenhoud is dat ik bang ben dat die glitters afgeven, iemand dat al uit kunnen testen haha?

Verder nog op zoek naar bijpassende kleding voor de Monaco blue, Pistachio White en de PS Blush. Iemand tips voor bijpassende kleding voor een iets vriendelijker prijsje dan de originele bijpassende kledij? :P

Ik heb bij de pistachio white de bovenkleding van ps of Sweden in thyme, maar dat is natuurlijk nog steeds best prijzig.

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 17:28

Hier nog nooit problemen gehad met ruitergoed. En heel eerlijk wat nu wel of niet mag van de leverancier maakt mij als klant echt helemaal niets uit. Als ik mijn dekje maar krijg := hypostore verder ook verder prima alleen geen punten systeem. Krijg nu bij ruitergoed 15% dus dan is de keuze makkelijk gemaakt. Eerder had je bij hypostore de code ESVIP en toen kocht ik daarom dus daar. Uiteindelijk kijk ik toch naar wat ik moet betalen.. HB is geen korting en de klantenservice ook nog eens niet geweldig. Dus vandaar dat ik daar niet koop. Jammer zit om de hoek maar tja. :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 17:33

jennglenn schreef:

Glitters geven tot nu toe niet af!

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:16

Ik kan bij hypostore €10 compensatie korting krijgen (vanwege de misgelopen bestelling, super netjes) maar €75 vind ik nog steeds bizar veel geld. Op een donker paard of schimmeltje staat die mahogany prachtig, maar nog geen enkele foto gezien van op een vosje. En de kleur vind ik heel mooi, maar glitters is niet perse mijn ding. Twijfel twijfel twijfel...

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:19

Anneloes___M schreef:
Ania schreef:

Vind het ook maar apart. Vind sowieso bij ruitergoed dat hun succes naar hun hoofd is gestegen. Klantenservice is er niet beter op geworden. Ik heb vannochtend daarom lekker de es dekjes bij hypostore besteld :D

Oh wow , dat is niet leuk om te horen! We doen er alles aan om de beste service te leveren die er is. Maar ook wij hebben regels. Heel duidelijk hebben wij de regel, vip account is naamsgebonden. Een extraatje naar onze vaste klant. Hierdoor kan je niet 4 dezelfde dekjes bestellen met je vip korting. We hebben je hier netjes over gebeld.

We spelen het spel juist heel eerlijk en zo duperen we geen andere dealers.

Mocht je nog tips voor ons hebben hoe we onze klantenservice kunnen verbeteren dan horen we dat graag

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:20

Figo88 schreef:
het enige dekje dat ik verder nog heel graag zou willen is de PS Prosecco <3
Mocht iemand hem hebben (maat cob of full en dressuur) en er vanaf willen, dan hou ik me graag aanbevolen!

Full dressuur hier, 1x gebruikt. Ik stuur je pb

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:21

jennglenn schreef:

Ik heb deze besteld voor bij de pistachio (bedoeld als wedstrijd outfit), als ik 'm binnen heb kan ik de vergelijking maken. Tot nu toe nog geen verzendbevestiging gehad. Montar heeft nog meer shirtjes in die kleur.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:23

NaatenTaat: ook goed de andere kant van het verhaal te horen. Het lijkt me idd niet de opzet van een persoonlijke VIP-korting dat er 4 dezelfde dekjes besteld worden. . .

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 18:25

Ania schreef:

Dat kan ik je wel vertellen hoor

Zodra er ergens een nieuwe kleur gelekt is (insta of fb) gaan de bingo groepen ermee van start. . Waarom sommige mensen het dekje wel al hebben en posten op het moment dat de release van start gaat is omdat ruitersport winkels en es zelf setjes van te voren weggeeft aan influencers om er content mee te maken. De influencer geeft in ruil voor de content foto’s en reels door en post deze op het moment van de release om te hypen!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:01

Elodie1 schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Hier wat foto's van de video dat al wel op PS Facebook pagina staat.

[ [url=m/5kWcsu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0W7Hkp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uDNAIX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij matchy dressage hadden ze het erover dat hij wel wat lijkt op Pacific. Ben benieuwd, vind hem zelf wel mooi lijken.

ik vind hem ook wel wat weg hebben van de petrol / sea... of niet?

Hij staat online!

Rafira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:06

Ik twijfel zo erg

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-21 19:12

Iriscope schreef:
Die heb ik ook Anouk, die is inderdaad echt huuuuge. Bij mij glijdt ie ook heel erg helaas.

Oh hij blijft op faros goed liggen gelukkig :D