Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:Ik had dat ook op de Ghost, dat ik echt héérlijk zat, alsof ik echt stevig vastgeplakt zat in een 'veilig kommetje'. Kijk ik de beelden terug...?! WTF?! Lijkt wel of ik een half zadel over heb?!![]()
![]()
.. en zo voelt het dus niet.
Hier een stukje bewegend beeld van mij op mijn zwabberkleuter:
[ Video ]
Ik vond (net als BZ) de wrongen van de Fanzolo niet zo fijn. Voor mij iig op een rare plek. Een net niet niks plek. Vind wat dat aangaat de wrongen van de Lipica veel fijner.. maar ja.. van dat model heeft het zweetblad weer een rare lengte. Prikte de eerste keer in mijn knieholtes. De tweede keer dat ik het gebruikte heb ik de beugelriemen er over gedaan, dat scheelde de wereld in het geprik en toen kon ik het er eigenlijk best mee hebben.. met die Lipica!![]()
Paardlief had het sowieso snel bekeken. Die keurde de Ghost bijna meteen goed.Hij is nog jong, wordt nog niet heel veel gereden. We zijn voorzichtig aan bezig om de töltknop er op te zetten en dat ging eigenlijk allemaal heel fijn met de Ghost.
Hij is ook erg smal, maar ik zat eigenlijk heel stevig voor mijn gevoel. Ook toen mijn beugels te lang waren (zie beeld) en ook in galop voelde ik me prima.
Ik ben blij met de Ghost en nu het toch wat later is daarover nu meer:
Vanaf NU is de Ghost ook verkrijgbaar bij MZM Geestig !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thirzanaomi schreef:Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een Christ velzadel om echt als zadel te gebruiken? En hoe is dat met beugels?