PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:10

Als ik het niet vergeet kan ik morgen een foto van de faded fuschia op Faros maken.

Ik vind die mint toch wel veel te flets, wel jammer, dacht dat ie iets donkerder was maar de verkoopfoto’s vertekenen echt altijd lijkt wel

Lotte_Wessel

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:28

Hier de Bordeaux fleece deken (maat 195) en halster binnen. Gelijk mijn jaarling maar even gepakt en hierop gepast <3 kan ze nog wel wat ingroeien maar toch.

Afbeelding

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:37

anoukwendy schreef:
Als ik het niet vergeet kan ik morgen een foto van de faded fuschia op Faros maken.

Ik vind die mint toch wel veel te flets, wel jammer, dacht dat ie iets donkerder was maar de verkoopfoto’s vertekenen echt altijd lijkt wel

Hij is niet zo heel flets! Hij is echt minder licht dan op de foto's, maar hier in de volle zon krijg ik hem echt niet goed op de foto.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 22:02

O mooi die deken zeg! Zo sjiek met die bontkraag!

Kimmotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:01

Mijn knappe vossenkind mocht gisteren in het Forest Green, het vierde ES dekje in onze collectie. Gescoord tijdens de BF korting. <3
Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:17

Oooh die staat zooo gaaf op een vos! Ik heb hem ook onderweg, kan niet wachten tot hij er is <3

Je vos is leuk, zouden mooi kunnen pas-de-deuxen samen haha.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:22

Ik ben niet helemaal gecharmeerd van de fuchsia dus ik kan me goed beheersen. Ik heb denk ik wel al 8x de Emerald in en uit een winkelmandje gedaan :+

Ik had vorige week wel een nieuwe singel besteld bij EJ. De eerste was een maat te groot, dus retour en meteen een maat kleiner laten komen. Deze is maandag aangekomen en mijn retourneringen is ook maandag bij EJ aangekomen. Nu krijg ik vandaag een mail van post nl dat mij EJ pakketje morgenmiddag aan komt?? Dus of post nl is in de war. Of EJ maakt fouten

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 23:24

Staat lekker dat Forest Green dekje!
Ik vind die Faded Fuschia gelukkig helemaal niks haha.
Zijn altijd mensen die dingen enkel opkopen om er aan te proberen verdienen. Zo lang er genoeg gekken zijn zal dat blijven ;).

Krijg net een foto van de shoot voor onze sponsor met anthracite dekje :P
Afbeelding

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 02:53

Lotte_Wessel schreef:
Hier de Bordeaux fleece deken (maat 195) en halster binnen. Gelijk mijn jaarling maar even gepakt en hierop gepast <3 kan ze nog wel wat ingroeien maar toch.

[ [url=m/NqwSJ0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Z0lCjP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw staat echt super <3 Misschien moet ik toch maar zo’n setje halen voor mijn palomino :=

Groeit het hoofd van een jaarling nou nog heel veel? Die van mij (1,5 jaar) heeft nu nog best een klein hoofdje maar ik twijfel of ik nu al beter maat full kan kopen zodat ze daar nog in kan groeien of dat ze toch voor altijd in de cob blijft :? Vind het ook zo zonde om nu allemaal halsters te kopen waar ze zo weer uitgroeit...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:14

Ominira schreef:
Lotte_Wessel schreef:

Wauw staat echt super <3 Misschien moet ik toch maar zo’n setje halen voor mijn palomino :=

Groeit het hoofd van een jaarling nou nog heel veel? Die van mij (1,5 jaar) heeft nu nog best een klein hoofdje maar ik twijfel of ik nu al beter maat full kan kopen zodat ze daar nog in kan groeien of dat ze toch voor altijd in de cob blijft :? Vind het ook zo zonde om nu allemaal halsters te kopen waar ze zo weer uitgroeit...

Mijn zwartje had als 1,5 jarige een kleine cob en nu full. Is wel een shire x irish cob maar verder is ze maar 155 tot nu toe. Ze is nu 2,5. Kan dus nog wel groeien

Die forest green is echt zo mooi <3

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 08:53

Ominira schreef:
Lotte_Wessel schreef:

Ik heb halster maat Cob gehaald omdat deze toch altijd zo ruim te maken zijn. Op moment zit hij aan ene kant op bovenste gaatje en andere kant gaatje naar beneden. Dus genoeg ruimte om er verder in te groeien. :) Moet ook zeggen dat voor mijn paard van 1.65 die ik paar jaar geleden had, ik ook gewoon altijd maat Cob had en dit aparte altijd prima.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 09:10

Mooi die green op een vos!

O wauw die foto met antraciet is gaaf zeg!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:07

Lys_PPA schreef:
Ik heb momenteel een koopstop.....

1 week en 2 dekjes later..... :+ Volgende week komt de PS black binnen en vandaag heb ik toch maar de faded fuchsia besteld :oo

Forrest green, de antraciet en deken vind ik ook allemaal mooi! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:13

Ik ben bezig met de mint en lilac gewoon omdat het kan :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 11:49

DiscoDipp schreef:
Tis denk ik maar wat de gek er voor geeft. Kijk naar de Eskadron Ice blue, of wat voor kleur was dat, wat ineens voor 120/130 ging en gebruikt ook nog.

Moet er zelf niet in meegaan. Al moet ik wel zeggen dat stel ik had nu een begeerd kleurtje kunnen kopen voor 20 euro minder, en die was me toch niet zo goed bevallen, ik die ook gewoon voor nieuwprijs erop had gezet.

Tis je eigen keuze of je t wel of niet koopt.

Wait what? Die heb ik nog in de schuur liggen. :+

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:13

Matheno schreef:
DiscoDipp schreef:
Tis denk ik maar wat de gek er voor geeft. Kijk naar de Eskadron Ice blue, of wat voor kleur was dat, wat ineens voor 120/130 ging en gebruikt ook nog.

Moet er zelf niet in meegaan. Al moet ik wel zeggen dat stel ik had nu een begeerd kleurtje kunnen kopen voor 20 euro minder, en die was me toch niet zo goed bevallen, ik die ook gewoon voor nieuwprijs erop had gezet.

Welke is dat? Heb wel de ES Ice Blue, die is geweldig!!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:42

Gauw verkopen matheno :')
Geld wel voor die van 2014, met dat bruine randje!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:43

Daar heb ik nog een cotton van..... <<) Die heeft een tijd te koop gestaan, maar wilde niemand hebben :')

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:48

Ja maar cottons zijn minder waard dacht ik :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:50

Sowieso, ook in aanschaf natuurlijk :P Maar dat mag van mij ook best verdubbeld worden over tijd :P :))

Kimmotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 12:52

Iriscope schreef:
Oooh die staat zooo gaaf op een vos! Ik heb hem ook onderweg, kan niet wachten tot hij er is <3

Je vos is leuk, zouden mooi kunnen pas-de-deuxen samen haha.

Dankjewel! En vind ik een goed idee... Mag ik dan wel naar jou toe komen? Kan wel wat zon gebruiken. :o

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:27

Die ice blue levert ook niks meer op helaas. Ik heb hem ook nog liggen met deken, halster en bandages maar krijg er niks meer voor

Hier de faded fuschia op een vos. Er ligt eindelijk sneeuw <3 maar het is boven 0 dus blijft teveel plakken aan zn ijzers dus helaas geen foto met zadel maar het geeft evengoed een beeld qua kleur
Afbeelding
Nee dit is niet zn knapste kant _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:34

Ook nog op wat andere kleuren :)

Baby pip is vast dekjesmak _O-
Afbeelding

Overbouwde shire van 2,5
Afbeelding

En Dana <3
Afbeelding
Jaa ze moet nog heel wat opknappen helaas

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:42

Vind het toch wel mooi op een vos

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 13:52

Matheno schreef:
DiscoDipp schreef:

Jaa ik heb letterlijk niks Eskadron, dus mij viel de mond toen ook open :')

Maar dat was toch idd die originele Ice blue ofniet??

Ik ga zo mijn Emerald passen op de poown. Kan er helaas niet mee rijden aangezien ik niet gelanceerd wil worden :')