Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VWestra schreef:Die paprika is wel fantastisch op jouw paard Ava!
hier ook maar eens een wishlist maken.. een fries dus dan kan alles, maar kom nu uit op blauw, zwart en wit. ik zou graag nog een feller kleurtje willen voor op buitenrit. iemand een favoriet hiervoor?
Jessie2020 schreef:Varekaj schreef:Haha jij volgt Elise ook op IG dan![]()
Heb met black friday bij hun ruitershops besteld, echt mega koopjes kunnen doen. Normaal bestel ik rechtstreeks bij Horsehealth maar misschien dat ik de nieuwe collectie via hun doe. Zal ervan af hangen wat het prijsverschil is.
En ik zie de hunter green bij hen niet op de website.
Welke ruitershop is dat? Heb je een linkje?
VWestra schreef:ik neig naar Chili Red of Tangerine denk ik.. Bendeton heb ik gehad, maar weg gedaan. ik draag zelf vaak donkerblauw, oranje, en ook wel rood. met blauwe laarzen en lichtblauwe accenten. [ [url=m/Gi7mzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vumf1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Helaas is de Navy Heritage uitverkocht op die eBay site ondertussen... Pfaff had ik eindelijk besloten er zo'n sloot geld aan uit te geven...
kimmie1 schreef:ZoeyDercks schreef:Helaas is de Navy Heritage uitverkocht op die eBay site ondertussen... Pfaff had ik eindelijk besloten er zo'n sloot geld aan uit te geven...
https://www.facebook.com/groups/409481949550071
Ik weet niet of je deze groep ook volgt op Facebook? dat is de Engelse Lemieux verkoop pagina, hier komen regelmatig toch wel de Heritage's voorbij.
michelle___ schreef:Heeft iemand toevallig een Sensitive dekje?
Hoe vangen deze het zweet op?Naar mijn idee word het heel nat maar heb geen idee.
Mijn paard, geschoren, krijgt nu van alles schuurplekjes.