Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsensibel schreef:Lisa_WB schreef:Hier het zelfde, vind het echt spuuglelijk maar tot nu toe de beste oplossing
Morgen komt de replica van de High Jump alibaba binnen dus ben benieuwd hoe ze daar op gaat reageren.
Waar heb je die gekocht?![]()
Ben ook heel benieuwd!
Nynkefleur schreef:Hmmm nu ik alle goede verhalen over een lage neusriem heb gelezen denk ik dat ik dat ook maar eens ga proberen, ponylief heeft met haar micklem ook snel de neiging om te gaan hangen.
Nu nog 1 vinden die aan al mijn eisen voldoet
mcjv schreef:Nynkefleur schreef:Hmmm nu ik alle goede verhalen over een lage neusriem heb gelezen denk ik dat ik dat ook maar eens ga proberen, ponylief heeft met haar micklem ook snel de neiging om te gaan hangen.
Nu nog 1 vinden die aan al mijn eisen voldoet
Ik heb zelf de Rossner Livorno (?) en ben er prima tevreden mee. Toen destijds even gekocht als reserve omdat mijn eigen hoofdstel naar de maak was. Ben nooit meer teruggeswitcht.Nu aan het sparen voor een lage neusriem hoofdstel van bridle2fit.
Nynkefleur schreef:mcjv schreef:
Ik heb zelf de Rossner Livorno (?) en ben er prima tevreden mee. Toen destijds even gekocht als reserve omdat mijn eigen hoofdstel naar de maak was. Ben nooit meer teruggeswitcht.Nu aan het sparen voor een lage neusriem hoofdstel van bridle2fit.
Ohh thanks ik ga even googlen! Wil uiteindelijk ook een bridle2fit
Saar88 schreef:Ik heb net mijn nieuwe hoofdstel van bridle2fit binnen en de mijne is erg mooi, zacht leer hoor. Helemaal aan laten meten en fitter gaf wel aan dat dit leer veel verzorging nodig heeft om mooi soepel te blijven. Mijn hoofdstel kostte 113,50, is helemaal aangemeten en in de kleuren die ik wilde. Ik vind het persoonlijk prima prijs/kwaliteit verhouding. Uiteraard nog niet in gebruik, dus lange termijn is even afwachten, maar initiele mening is goed!
Foto volgt van de week!
LiiNd_Y schreef:Sjira schreef:Ik heb mijn Rambo micklem verkocht en de schockemohle beta ervoor teruggekocht. Ben er ontzettend blij mee maar mis nu eigenlijk mijn kaptoom. Daar gebruikte ik de micklem ook vaak voor. Weet iemand een kaptoom/side pull vergelijkbaar met de micklem voor een klein prijsje? Het gaat dus met name om dat ene ringetje op de neus
Wat voor verschil merk je tussen de Micklem en de Schockemohle?