Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BranwenGC

Berichten: 392
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:15

Melisje_92 schreef:
Oh ik had nooit verwacht dat ik sienna zo gaaf zou vinden <3

[ [url=m/yhneW3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/THufBN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf! Staat echt heel goed!

Celebi
Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:41

Die Sienna staat echt onwijs goed. Gave set zo!

Waidida
Berichten: 778
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:44

Flubberboot schreef:
Waidida schreef:
Heyhoi!
Ben ik de enige die het een beetje raar vind dat bij de zomercollectie van lemieux alleen maar shirts zijn met lange mouwen? als je dus wil matchen kan je geen lemieux dragen als het warm is :') ik vind de mist echt prachtig! Maar eerst maar even sparen.

Ik heb trouwens van de zomercollectie nog een gloednieuwe marine loire springdekje in maat full te koop! Voor een goed bod mag ie weg, ik verkoop hem omdat ik uiteindelijk toch geen springzadel ga aanschaffen en ik hem niet meer mocht terugsturen omdat ik de kaartjes niet meer had. hij heeft nog geen paard van dichtbij gezien!

Er komt geloof ik nog een deel van de collectie aan. Suedes komen nog ergens deze maand, zou zomaar kunnen dat er dan ook shirtjes met korte mouwen bij komen



Enzo_Ollie schreef:
Denk idd dat ze wachten met bekend maken totdat ze het kunnen leveren, anders blijven mensen constant vragen wanneer het binnenkomt en zo vermijden ze dat een klein beetje :)


Oooh oke klinkt een stuk logischer, ik vond al dat de collectie best beperkt was tov de wintercollectie haha

dieseltje09

Berichten: 1882
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 14:09

De zomer collectie is pas voor nog niet eens de helft uit ;) dus er moet nog heeeel veel gaan komen haha, heb shirts, polo’s en mouwloze shirts wel al onofficiële voorbij zien komen dus die zullen net als de suedes ergens eind maart/half april online komen

Maartje_M

Berichten: 9433
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 14:17


Waidida
Berichten: 778
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 14:23

dieseltje09 schreef:
De zomer collectie is pas voor nog niet eens de helft uit ;) dus er moet nog heeeel veel gaan komen haha, heb shirts, polo’s en mouwloze shirts wel al onofficiële voorbij zien komen dus die zullen net als de suedes ergens eind maart/half april online komen

oh ja, het is mijn eerste keer dat ik actief de release van Lemieux volg dus het allemaal een beetje nieuw voor mij :)


Maartje_M schreef:

die had ik nog niet gezien!

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 19:24

Afbeelding
Nieuwe aanwinst Rhone navy

Flubberboot

Berichten: 3003
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 19:38

Ooeehhh die is gaaf met jou zadel IrishDraught!!

Nynkex01
Berichten: 1136
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 22:49

Ik wil nog graag papaya en watermelon voor mijn Fries, maar zal ik Loire of suède doen? Als iemand deze in het topic trouwens kwijt wil, ik heb eventueel wat PS, ES en mrs ros te ruil

Saaams

Berichten: 13323
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 23:18

De fig.
binnenkort betere foto incl oornetje :+

Afbeelding
Afbeelding

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 23:20

Saaams schreef:
De fig.
binnenkort betere foto incl oornetje :+

[ [url=m/qrYToZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9DhtA4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nee staat voor geen meter. Breng maar naar mij :D

Nu wil ik 'm ook |(

Urbiezira

Berichten: 2920
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 13:18

Al die bruine springzadels met mooie dekjes eronder word ik hebberig van! :D helaas is mijn springzadel zwart, haha. En de fig is echt prachtig <3

Ik heb voor het eerst in tijden ook weer een LeMieux dekje aan de verzameling toegevoegd! De Loire Marine :j

Uiteraard vergeten goede foto’s te maken dus screenshots uit een filmpje gepakt :+

Afbeelding
Afbeelding

Flubberboot

Berichten: 3003
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 13:21

De marine staat jullie mooi!!!

Celebi
Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 13:27

Staat goed!!

Ik heb bij de Decathlon nog een trui meebesteld die onwijs mooi past bij de Peacock. Al lijkt het op onderstaande foto meer op Marine haha. Ben er erg blij mee. Zo'n lastige kleur om te vinden. Kostte me maar 8 euro.

Afbeelding

Wilde alleen een linkje delen maar inmiddels is de trui van de site af. :(

Haf_Woezel

Berichten: 462
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:02

weet je waar ik ziek van wordt,

ik was(ben) zo verliefd op de Sienna, gekocht bij EJ in de winkel zelf waar hij aan €94 stond (moet liegen tussen 92 en 94) en nu kan je hem vinden voor onder de 50 euro NIEUW |(
Daar had ik er bijna twee voor :Y)

Waidida
Berichten: 778
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:07

Haf_Woezel schreef:
weet je waar ik ziek van wordt,

ik was(ben) zo verliefd op de Sienna, gekocht bij EJ in de winkel zelf waar hij aan €94 stond (moet liegen tussen 92 en 94) en nu kan je hem vinden voor onder de 50 euro NIEUW |(
Daar had ik er bijna twee voor :Y)

net hetzelfde hier, ik heb mijn lesje geleerd en zal de mist pas bestellen als de collectie er al een tijdje is, jammer wel daat ik dan nog lang moet wachten maar ik vind mijn geld best leuk dus ik hou het liever bij.

Verder heb ik de indruk dat de dekjes best groot vallen? Ik heb namelijk een full maar ze komen echt 15/20 cm onder mijn zadel uit :')
Als er dus iemand een full dekje wil ruilen voor een maat cob *\o/* Ik heb de loire sienna en marine en de peacock suede, beide al gebruikt maar geen beschadigingen en worden sowieso nog even gewassen voor ik ze zou verzenden dus je krijgt geen vuil dekje ofzo :p

Daannvd92
Berichten: 331
Geregistreerd: 27-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:13

Waidida schreef:
Haf_Woezel schreef:
weet je waar ik ziek van wordt,

ik was(ben) zo verliefd op de Sienna, gekocht bij EJ in de winkel zelf waar hij aan €94 stond (moet liegen tussen 92 en 94) en nu kan je hem vinden voor onder de 50 euro NIEUW |(
Daar had ik er bijna twee voor :Y)

net hetzelfde hier, ik heb mijn lesje geleerd en zal de mist pas bestellen als de collectie er al een tijdje is, jammer wel daat ik dan nog lang moet wachten maar ik vind mijn geld best leuk dus ik hou het liever bij.

Verder heb ik de indruk dat de dekjes best groot vallen? Ik heb namelijk een full maar ze komen echt 15/20 cm onder mijn zadel uit :')
Als er dus iemand een full dekje wil ruilen voor een maat cob *\o/* Ik heb de loire sienna en marine en de peacock suede, beide al gebruikt maar geen beschadigingen en worden sowieso nog even gewassen voor ik ze zou verzenden dus je krijgt geen vuil dekje ofzo :p


Herkenbaar, daarom koop ik dekjes ook niet meer voor de normale prijs.
Hoe erg mn drang ook is voor een nieuw kleurtje. :')

Ik heb 2 dikke tanken, lemieux (of PS en Kentucky) zijn de enige die wel knap onder mijn zadel liggen.
Dus dat ze wat groter zijn zou best kunnen.

Maartje_M

Berichten: 9433
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:18

Ik koop ook enkel als ik ze afgeprijsd kan krijgen. Ik heb nu de Wisteria onderweg voor onder de €70 en dat was net op het randje voor mezelf haha. Ik heb niet zo veel Loires, maar ik wilde die collectie toch een klein beetje uitbreiden :=

Het zijn inderdaad royale dekjes :')

Celebi
Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:18

Bij mij ligt maat full gewoon op mijn kleine D pony onder een 17 inch zadel. Steekt voor en achter wel uit dus ik zou prima cob kunnen nemen, maar van onder valt het me mee. Als ik een onderlegger onder mijn zadel doe (wat ik 1x getest heb, heb er verder geen) dan kan ik de dekjes niet goed meer in de kamer optrekken en dan steken mijn dekjes aan de onderkant wel gigantisch uit trouwens.


Afbeelding

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:21

Ik heb full dressuur op een D en E pony liggen en vind hem niet echt groot eigenlijk.
Misschien ben ik wel gewend dat dekjes bij mij iets verder onder het zadel uit komen, maar denk dat een cob toch snel te klein zou zijn.
Dus mocht je de Sienna nog ooit willen verkopen :Y)

Flubberboot

Berichten: 3003
Geregistreerd: 14-09-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:29

Ik bestel ook alleen nog maar dekjes in de sale. Heb er sws genoeg dus het is niet dat ik ze nodig heb. Als ik ze dan voor de leuk ga kopen, is dat zeker niet voor volle prijs.

Granoek
Blogger

Berichten: 10502
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:48

Ik koop ook niks zonder sale en eigenlijk zelfs niks onder de 45euro

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-23 16:05

Granoek schreef:
Ik koop ook niks zonder sale en eigenlijk zelfs niks onder de 45euro


Ik wacht idd ook tot ik ze voor max 45-50 kan kopen, heb ze echt niet nodig... Koop ze alleen om mn collectie compleet te houden :+

Elvieraa
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-01-23

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 16:09

Ik koop ze ook regelmatig op marktplaats, ik heb niet perse dekjes nodig maar een grote collectie is gewoon leuk :p

BranwenGC

Berichten: 392
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 18:07

Ik koop ze ook met alleen met leuke kortingen! Heb de Mist, Fig en Wisteria hier nog op het lijstje staan, afwachtend op acties. Dit beperkt het kopen van dekjes iets :+

Hier vandaag mijn nieuwe legging aan, toevallig fig kleding boven aan de stapel liggen, past wel erg goed samen! Ben niet zo kleurrijk met kleding (langzaam iets meer), maar deze combi is toch stiekem wel leuk :)