Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Jaa met dat meisje zat ik steeds te kletsen, we hebben haar ook naar dr hotel gebracht later
Nou okee dan
[ [url=m/Pmr3av.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GMpirn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CjOhWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c4LGQ0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rDtowc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NaUmiK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FvyURP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uPhtnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/agLY5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gEeTkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het was echt over koppen lopen. Ik kon geen faith vesten vinden, geen willows, geen karen broeken (een neptuna in 34). Maar ik ging natuurlijk eerst naar de dekjes dus misschien hebben andere de kleren al gepakt.
Die rode en gold rush zijn samples. Zijn niet de echte, was glimmende stof ipv echte monogram stof maar neemt niet weg dat ze onwijs gaaf zijnop het filmpje op insta lagen twee rode, die ene lag er niet, megan vroeg ernaar en toen zeiden ze dat ze niet wisten waar die was/niet hadden gezien
![]()
Maar ik baalde dus zo erg dat ik niet echt de kans kreeg meer mee te nemen/te kijken. Het was een klein hokje en ze lieten 20 man per keer toe, dat was eigenlijk gewoon echt teveel
Cardy schreef:Zat even te spieken bij Hypostore, maar zie ik het nou goed dat de glitter van Equestrian Stockholm er al op staat: https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... dekje.html
Alleen.. Ik had em meer paars/rood-achtig verwacht a.d.h.v. de eerdere foto's en hier is ie bruin. Nu twijfel ik haha.