PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:06

Ik vind het dekje heel gaaf, maar ik veracht dat ik niet blij word van de kleur op mijn oranje monster.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:07

Heel mooi die mint!
Faded is heel mooi ja, maar heb al teveel dekjes.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:17

De prosecco was naar mij onderweg, maar op de tracking info staat dat ik een onbekend afleveradres ben, mogelijk verhuisd. >;) Dekje is retour afzender gegaan, terwijl mijn adres 100% juist is en ik nog gewoon op mijn plek zit. :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:42

Héél mooi staat die mint zo Iris!

Ooh irritant Lorette! De post heeft t zwaar op t moment geloof ik :Y) Hier ook al 2 bestellingen waarvan de tracking gewoon niet geupdate word. Dhl en postnl.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:48

O dat is irritant ja! Ik wacht ook op een post nl pakje, geen dekje ofzo maar kleding voor m’n kinderen.
Zou eerst dinsdag geleverd worden, toen woensdag en nu staat er onbekend.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 13:56

Hypostore gaf ook al aan dat bij hen de pakketjes gister niet zijn gehaald door postnl doordat zij aan hun max zitten. Ik had mijn pakketje van hypostore gister gelukkig ontvangen. Had er ook geen haast bij.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 16:49

Farjen schreef:
Ik ben ook benieuwd naar de Faded op een (rode) vos! Denk dat het niet mooi gaan zijn :+

Hier ben ik ook benieuwd naar. Dat is de enige reden dat ik hem nog niet besteld heb , twijfel over of het wel staat op onze vos ..

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 16:50

Denk dat er mooiere kleuren zijn voor op een vos...

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:34

Je kan toch gewoon bestellen en m verkopen als het niet staat :)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 17:57

Ik heb hem ook al de hele dag in mijn mandje twijfelen kopen of niet. Zo zonder korting vind ik hem wel erg duur ook :$ maar straks is die weer uitverkocht wanneer er weer kerst korting is.. what to do, what to do.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:06

Ik heb het al tegen sinterklaas thuis gezegd.. maar die lijkt nog niet echt actie te ondernemen :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:11

Kimley schreef:
Je kan toch gewoon bestellen en m verkopen als het niet staat :)

Ik heb al +30 dekjes :+ waarvan enkele te koop maar krijg er amper reactie op. Dat zijn wel geen es of ps, maar ze zijn 1 keer gebruikt dus als nieuw. Dus kopen en verkopen lukt hier in België niet zo goed..

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:32

Even mijn frustratie uiten hier :Y)
Waarom zijn die 2e hands prijzen zo enorm hoog?!?!
Vorige week de mint green nieuw gekocht voor 48 euro, nu komt ie regelmatig voorbij op mijn tijdlijn voor 70 euro....
Ik heb nu alleen maar nieuwe gekocht (met minimaal 30% korting), want die zijn een stuk goedkoper in de aanbieding dan 2e hands _-:(

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:33

Omdat mensen ze nieuw kopen voor 85? Of er winst op hopen te maken

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:35

Ik had het meer over ps dekjes, deze zijn best wel vaak in de aanbieding. Plus voor 9 euro meer heb je eentje uit de winkel met garantie en retourrecht...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:36

Nou ja, als je er zelf de normale nieuwprijs voor hebt betaald en je er niet mega verlies op wil maken... Stel dat het dekje nog ongebruikt is en de verkoper hem liever houdt dan dat hij/zij voor een prikkie verkoopt...

Je kunt als koper/zoeker dan gewoon nieuw kopen als je een mooie korting ziet. Niemand dwingt je om tweedehands te kopen. :P

Ik heb ook dekjes en kleding gekocht voor de normale nieuwprijs, terwijl het later dik in de aanbieding was. Tja...

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:43

Ik heb mijn tweedehands PS dekje, voor een best nette prijs erop staan (55 euro, ziet er uit als nieuw) en alsnog wil niemand dat ervoor betalen :+

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:47

Het valt me nu wel op dat ineens heel veel nieuwe PS en ES spullen worden aangeboden. Dat je bijna zou denken dat mensen het met black friday hebben gekocht en nu met winst willen doorverkopen.... (geldt natuurlijk niet voor iedereen ;))

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:48

Hangt denk ik ook een beetje van de kleur af en de maat. Een full verkoopt vaak beter dan een cob. Ik denk dat die pastel kleuren (mint en lilac) ook al moeilijker te verkopen zijn. Er waren er niet voor niks zoveel van in de sale.

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:54

eamkoopman schreef:
Het valt me nu wel op dat ineens heel veel nieuwe PS en ES spullen worden aangeboden. Dat je bijna zou denken dat mensen het met black friday hebben gekocht en nu met winst willen doorverkopen.... (geldt natuurlijk niet voor iedereen ;))

Dit dus, dat vind ik jammer voor de mensen die de spullen graag hadden willen hebben, maar mis hebben gegrepen!

Ik ga trouwens ook écht geen dekje kopen voor 79 a 85 euro, hoe mooi ik de kleur ook vind :')
Zonde voor op mijn varken :=

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:55

Zag je ook heel duidelijk na bijvoorbeeld de leegverkoop van the horselet, allemaal items die daarin zaten en enkele dagen later voor veel hogere prijzen te koop werden aangeboden. Moest wel lachen toen ik weken later een deel van die advertenties opnieuw voorbij zag komen.
Mijn ding zou het niet zijn, maar er zijn mensen die op die manier wat bij (hopen te) verdienen. Het kan ook toeval zijn en als het wel zo is dan hou je dat toch niet tegen. Enige wat je kunt doen is er zelf niet in mee gaan.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:56

Die mensen hou je helaas toch.. :(

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:58

Ik weet dat ik naar alle waarschijnlijkheid toch te laat ben voor een mooie BF aanbieding (of een ander buitenkansje in de winkel), dus als iemand die deal wél heeft kunnen scoren en ik vervolgens van die persoon kan kopen voor een prijs die alsnog gunstig is (of als het nergens anders te krijgen is), dan heb ik daar niet eens problemen mee. Het gaat erom of ik er blij van word, niet of die ander eraan verdient of niet.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 19:58

Nee maar ik vind wel dat je dan zo eerlijk moet zijn om het voor de prijs te verkopen die jij betaald hebt. En niet ineens duurder.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 20:07

Tis denk ik maar wat de gek er voor geeft. Kijk naar de Eskadron Ice blue, of wat voor kleur was dat, wat ineens voor 120/130 ging en gebruikt ook nog.

Moet er zelf niet in meegaan. Al moet ik wel zeggen dat stel ik had nu een begeerd kleurtje kunnen kopen voor 20 euro minder, en die was me toch niet zo goed bevallen, ik die ook gewoon voor nieuwprijs erop had gezet.

Tis je eigen keuze of je t wel of niet koopt.