Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LouiseJen schreef:Ik heb nu twee keer op een barefoot london gereden, maat 2. Ik heb broek maat 40/42 maar met lichtrijden bots ik steeds tegen de pommel. Ik heb al geprobeerd mijn beugels een gaatje korter te doen zodat ik wat naar achter zit. Zit beter maar nog botst ik er tegen aan...
Iemand tips? Het zadel ligt verder goed op mijn paard dus het ligt echt aan mij!
pmarena schreef:Balen zeg.... gelukkig komt het zelden voor met de super sterke ritsen van de laatste jaren.... is echt het hele runnertje er af of alleen het lipje waar je aan trekt?
Randy van CustomTreeless repareert ritsen
Buitenzinnig schreef:jansje73 schreef:Ik trok vanmorgen de rits van mijn Barefoot Notting Hill zadel kapot. Waar kan ik dat laten maken ?
Schoenmaker?
En indd, er is een keer iemand genoemd, weet ook niet meer wie..
pmarena schreef:Balen zeg.... gelukkig komt het zelden voor met de super sterke ritsen van de laatste jaren.... is echt het hele runnertje er af of alleen het lipje waar je aan trekt?
Randy van CustomTreeless repareert ritsen
Pippaa schreef:Jackytje heeft een H singel van WoW dacht ik
tennan schreef:Ooooh die zijn mooi! Het is dat ik net al een flinke berg geld uitgegeven heb... Ik ga sparen! Heb je ze ook in het wit?
Kitty_ schreef:tennan schreef:Ooooh die zijn mooi! Het is dat ik net al een flinke berg geld uitgegeven heb... Ik ga sparen! Heb je ze ook in het wit?
Thanx!
In principe kunnen ze wel in het wit gemaakt worden. Met de kleuren van de biesjes kan ook eindeloos gecombineerd worden. Op dit moment zijn er alleen deze 3 kleurtjes
hoefijzer schreef:Mooi hoor Kitty, hoe breed is het tussenkanaal van deze? (Dus tussen de inlagen in.)
Ik heb ook de H-girth van WOW met een Ghost.
[ Afbeelding ]
Ik had deze al (had hiervoor een wow zadel nl.) en ben hem daarom ook voor dit zadel gaan gebruiken. Mijn paard begint altijd al met het aanleggen van een normale singel te bijten. De H girth laat niet alleen je zadel heel mooi stabiel liggen wanneer het paard heel rondgeribt is, het ligt blijkbaar ook nog eens heel fijn op de buik.
Ik heb hem overigens dus al iets van 6 jaar gebruikt. En ik ben niet zuinig op mijn spullen, dus hij zit doorgaans goed onder de bagger. Doekje er over en klaar. Hij ziet er nog perfect uit.
Het is de investering zeker waard, helemaal als je er eentje tweedehands kan krijgen. (Zorg dan wel dat je er een hebt waarbij er leer op het borststuk zit om de singels te begeleiden en geen elastiek zoals de allereerste incl. die van mij hebben. Dat elastiek rekt namelijk uit en moet op een bepaald moment wel worden vervangen. )
Kitty_ schreef:6 cm van wol tot wol