Geluk bij een ongeluk dus!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SGorter schreef:Misschien ga ik ook maar een keer een lage neusriem proberen, erg veel positieve ervaringen hier. Iemand ervaring met een heel erg gevoelig paard (in de mond) in combinatie met een lage neusriem?
Quir schreef:SGorter schreef:Misschien ga ik ook maar een keer een lage neusriem proberen, erg veel positieve ervaringen hier. Iemand ervaring met een heel erg gevoelig paard (in de mond) in combinatie met een lage neusriem?
Ja.![]()
Nog niets beters dan gewoon een (niet strakke) lage neusriem. Gecombineerde, alleen hoge, Micklem, anatomische hoge, aantal anatomische, enz, enz reageert ze niet fijn op. Heel gevoelig, onstabiel en er achter duiken of er uit drukken. Op lage neusriem blijft ze heel stabiel lopen en zoekt zelf verbinding.
Lisa_WB schreef:Welk bit gebruiken jullie icm lage neusriem? Ik heb nu een knevel trens maar die schiet wel eens onder de neusriem helaas
Goldie schreef:Lisa_WB schreef:Welk bit gebruiken jullie icm lage neusriem? Ik heb nu een knevel trens maar die schiet wel eens onder de neusriem helaas
Daarom wacht ik nog even met bestellen tot m'n nieuwe bitje binnen is. Test ik eerst nog even met m'n geleende neusriem. Verwacht geen problemen. Is een ongebroken bustrens met tongboog.