Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rollyjogered schreef:Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is om dit te vragen, maar vragen kan nooit kwaad toch?
Hoe verkopen jullie een boomlooszadel? Ik heb een (bijna nieuwe) Ghost, maar ik krijg 'm maar niet verkocht. Nu ligtie hier gewoon stof te happen en dat is zo zonde.
rollyjogered schreef:Daar staatie inderdaad ook al op. Ik zal hem er wel weer opnieuw opzetten, misschien dat dat helpt.
Nissima schreef:Volgende week komt de boomlooszadelpasser hier, best spannend!
xyzutu2 schreef:Hier moet helaas het Prince Orion zadel weer door naar de volgende testers, erg jammer want ik had hem heel erg graag gehouden. Maar goed, het duurt nog 2 a 3 maand voor ons eigen Prince Orion zadel klaar is en om te kijken of we de tussentijd kunnen overbruggen hebben we nog 2 barebackpads die we kunnen proberen; de Ghost Mandriana barebackpad en de Zoutewelle. Heeft iemand al ervaringen met deze twee?
xyzutu2 schreef:Hier moet helaas het Prince Orion zadel weer door naar de volgende testers, erg jammer want ik had hem heel erg graag gehouden. Maar goed, het duurt nog 2 a 3 maand voor ons eigen Prince Orion zadel klaar is en om te kijken of we de tussentijd kunnen overbruggen hebben we nog 2 barebackpads die we kunnen proberen; de Ghost Mandriana barebackpad en de Zoutewelle. Heeft iemand al ervaringen met deze twee?