Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rollyjogered schreef:Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is om dit te vragen, maar vragen kan nooit kwaad toch?
Hoe verkopen jullie een boomlooszadel? Ik heb een (bijna nieuwe) Ghost, maar ik krijg 'm maar niet verkocht. Nu ligtie hier gewoon stof te happen en dat is zo zonde.

rollyjogered schreef:Daar staatie inderdaad ook al op. Ik zal hem er wel weer opnieuw opzetten, misschien dat dat helpt.
Wel heel veel berichtjes gehad en een keer laten passen door een kennis. Toevallig is hij nu ook om te passen en proberen mee met iemand. Ik heb mijn zadel op de FB pagina, MP en op Bokt gezet. Op alle media wel redelijk wat reacties gehad. 

Nissima schreef:Volgende week komt de boomlooszadelpasser hier, best spannend!
Ideaal is het niet, maar het is in ieder geval iets.
[***] is flink gegroeid qua bespiering wat betekent dat de voorboom breder gedraaid moet worden, maar als je de voorboom breder draait dan komt de zitting ook lager te hangen en die botst in de juiste stand op de schoft. De spieren maken de basis van de schoft namelijk wel breder, maar de bovenste helft van de schoft blijft die hoge, smalle sharkfin. Het zadel ophogen met shims aan de voorkant is geen oplossing, want dan kiept het zadel achterover, en nog dikkere inlages eronder om de boel wat op te krikken maken de boom weer smaller. Ik had natuurlijk net speciaal een bontzitting ervoor gemaakt waar ik misschien 10x op heb kunnen rijden, en die kan nu dus ook weg want die past niet op de Orion.
maar de True Talent zelf vind ik wel erg stoere looks hebben, een soort light kruising tussen een endurance zadel en een westernzadel. Maar goed, ik denk dat we inmiddels meer dan 10 merken boomloze zadels, flexibele boomzadels en barebackpads hebben getest die geen van allen pasten, dus dat de Trekker uiteindelijk ook tegen zijn grenzen liep viel misschien wel gewoon te verwachten.

xyzutu2 schreef:Hier moet helaas het Prince Orion zadel weer door naar de volgende testers, erg jammer want ik had hem heel erg graag gehouden. Maar goed, het duurt nog 2 a 3 maand voor ons eigen Prince Orion zadel klaar is en om te kijken of we de tussentijd kunnen overbruggen hebben we nog 2 barebackpads die we kunnen proberen; de Ghost Mandriana barebackpad en de Zoutewelle. Heeft iemand al ervaringen met deze twee?
xyzutu2 schreef:Hier moet helaas het Prince Orion zadel weer door naar de volgende testers, erg jammer want ik had hem heel erg graag gehouden. Maar goed, het duurt nog 2 a 3 maand voor ons eigen Prince Orion zadel klaar is en om te kijken of we de tussentijd kunnen overbruggen hebben we nog 2 barebackpads die we kunnen proberen; de Ghost Mandriana barebackpad en de Zoutewelle. Heeft iemand al ervaringen met deze twee?