Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rena100 schreef:Ik wil toch ook naar een ander hoofdstel, ik merk dat mijn paard het gespje onder haar kin van mijn nika niet zo fijn vindt. Ze had laatst ook een wondje, dus heb een weekje met een bontje gereden. Toen was ze minder hangerig. Gisteren weer zonder bontje gereden, en weer een stuk hangeriger.
Wil geen Micklem, want vind de kwaliteit ruk. Mijn paard duikelt graag heel erg rond en diep, dus misschien iets dat daarbij helpt, iemand tips? Ik weet uiteraard dat het rijtechnisch is en ik het ook zo moet oplossen (ben ik uiteraard mee bezig), maar iets dat kan helpen bij bepaalde druk waardoor ze sneller diep lopen wellicht.
Goldie schreef:Ik reed gisteren met een gewone lage neusriem. Ze liep eigenlijk veel fijner dan met mn micklem en mn gecombineerde (dan gaat ze erg hangen). Ben benieuwd of t eenmalig was of dat het echt scheelt
Nadeel van een lage neusriem vind ik dat hij vaak zo over het jukbeen heen ligt ipv er mooi onder
Ik wacht ook nog steeds op m'n nieuwe bitje (kreeg eerst een beschadigd exemplaar)
Kaitlyn schreef:Quir schreef:Hier ook op lage neusriem stuk beter dan welk ander (anatomisch) hoofdstel.
Ik heb ook die lage besteld, die jij ook hebt!
Benfan schreef:..... ik heb mijn trust-bit verbrand.... Had hem in een pannetje water, zo maak ik een keer per jaar mijn bit schoon... was ik hem vergeten. Huis ruikt nu nog steeds naar verbrand rubber, hele huis stond blauw van de rook. De rookmelders gingen niet af (begin dit jaar gekocht) en de honden/katten kon het allemaal niks schelen.
Wel interessant om te zien hoe hij er van binnen uitziet. Helaas wel een heel duur grapje. Doe ik dus niet weer.