Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik blijf nog even bij plastic opbergboxen 
maartje_h schreef:Het was eerst zo...[ [url=m/XVg0Ov.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DBZrse.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu een andere kast erbij .
Wat nog een projectje is.
Er komen nog andere stangen in, waardoor er 2 rijen dekjes kunnen hangen. En dan komt daarboven nog een stang voor de peesbeschermers en oornetjes ..[ [url=m/pWGmrZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WPXUnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou heb ik de kamer niet nodig dus prima, maar het moet toch handiger kunnen?
Een stuk of 10 opbergboxen en alles gelabeld lijkt me nog het handigst.

maartje_h schreef:Het was eerst zo...[ [url=m/XVg0Ov.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DBZrse.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar nu een andere kast erbij .
Wat nog een projectje is.
Er komen nog andere stangen in, waardoor er 2 rijen dekjes kunnen hangen. En dan komt daarboven nog een stang voor de peesbeschermers en oornetjes ..[ [url=m/pWGmrZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WPXUnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar ik heb op mijn pensionstal een niet zo heel groot kastje. Past dus niet zo veel in, waardoor ik een groot deel van mijn spullen thuis heb liggen (ik woon btw bij mijn ouders). De 'vieze' spullen heb ik in de garage, al dan niet in kartonnen dozen. De gewassen dekjes, halsters, beschermers etc. heb ik in een kast op mijn kamer. Heb op stal gelukkig wel een dekenrek dus daar hangen in de zomer 3 dekens op.xsensibel schreef:Het is maar goed dat ik niet in zweden woon want ik zie zoveel gave kleurtjes
Moet echt een breder model hebben. Nicole schreef:Heavenzo jammer dat geen filmpjes kan uploaden op bokt. Had zo mooi filmpje van de nieuwe van ES gemaakt hoe lekker die glittert
Het word zo mooi!
[ [url=m/FYpiyJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
zo komen ze ook echt goed tot hun recht!

Er was een maximum ingesteld van 4 dekjes pp. Zag ook al mensen die vanuit engeland heen waren geweest