Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja89 schreef:Zijn er hier toevallig nog mensen met een voorkeur voor een synthetische of lamswollen pad? Op equiday heb ik beide gezien, maar wat is nu beter/prettiger? Ik rijd met mijn ijslander (met dikke vacht) veelal kortere ritten van max. 1,5 uur met een enkele uitschieter.
pleiada schreef:Mijn ervaring is dat lamsvel niet glad is..Eerder wou ik alleen wol of lamsvel,maar je hebt tegenwoordig ook hele fijne synthetische materialen die zacht zijn en geen vocht opnemen en daarnaast ook stevig liggen op je paard..
Jasia schreef:Tennan, die singel ziet er wel fijn uit! Zelf wil ik liever geen neopreen, omdat mijn paard daaronder ontzettend zweet.. Als we straks weer langere ritten gaan maken, lijkt me dat niet prettig voor haar..
Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden, want van internet word ik niet veel wijzer. Ik rijd nu met een startrekk comfort Shorty en op de ene site staat dat inlages niet nodig zijn vanwege de kussens, terwijl op de andere site een pad met inlages aangeraden wordt... Is het nu wel of niet nodig om er een pad met inlages onder te hebben?
tennan schreef:Wat betreft de anatomische singels, zou dit iets zijn?
https://www.agradi.nl/kerbl-anatomische ... l-45cm.htm
Jennyxx schreef:tennan schreef:Wat betreft de anatomische singels, zou dit iets zijn?
https://www.agradi.nl/kerbl-anatomische ... l-45cm.htm
Deze heb ik gepast. Maar bij mijn pony bleef onder de buik de rand die het dichtste bij de voorbenen zit los van de huid staan en de rand richting de achterbenen sneed juist in zijn vel..
Azmay schreef:Gisteren een rondje op mijn ghost gemaakt, echt maar 20 minuutjes stappen en ik heb gekneusde zitbeenknobbels![]()
Misschien toch maar een bontje zoeken want vetjes kweken zit er even niet in
Azmay schreef:04-04-2016:Azmay schreef:Gisteren een rondje op mijn ghost gemaakt, echt maar 20 minuutjes stappen en ik heb gekneusde zitbeenknobbels![]()
Misschien toch maar een bontje zoeken want vetjes kweken zit er even niet in
Vandaag een VZH boomzadel geprobeerd, verplicht in de stoelzit moeten zitten tegen de pijn.
Ik geloof dat het toch echt aan mij ligt