naranja1 schreef:Ik vind het helemaal niks. Volgensmij ben ik de enige.![]()
De dekjes zijn veelste duur.
eerst dacht ik dat ook tot ik de kwaliteit voelde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:naranja1 schreef:Ik vind het helemaal niks. Volgensmij ben ik de enige.![]()
De dekjes zijn veelste duur.
eerst dacht ik dat ook tot ik de kwaliteit voelde
Lotte_Wessel schreef:Hier heb ik de nieuwe dekjes besteld tijdens black Friday allemaal binnen. Wacht nog op de ES Bordeaux fleece met halster maar die komen vandaag. Heb ze opgehangen en zo'n tevreden gezicht gelijk!mis alleen nog plek voor de PS Moss.
[ [url=m/xyEEqH.jpg]Afbeelding[/url] ]
maartje_h schreef:Ik dacht eerst ook van waarom zoveel geld neerleggen voor een dekje. Maar ondertussen toch voornamelijk Lemieux , ES en PS in de kast. Al probeer ik ze inderdaad wel met korting te scoren ..
Mijn dochter reed laatst een pony en die had een Equito dekje op. Die was toch ook wel erg mooi ..
Die Faded fuchsia, wauw . Maar deze week al 4 dekjes gekocht , terwijl er al zoveel in de kast hangen
![]()
Hebben jullie dat ook, afgelopen week best wat online geshopt. Dat ik echt even moest bijhouden wie wat waar en hoe werd verzonden en hoeveel pakjes er zouden moeten arriveren..
Sammiex2000 schreef:We zitten bijna op 500 pagina’s en krijgen dan een nieuw topic, zullen we Equito er dan ook bij doen?
nikysa90 schreef:Sammiex2000 schreef:We zitten bijna op 500 pagina’s en krijgen dan een nieuw topic, zullen we Equito er dan ook bij doen?
Ik wilde een Equito dekje bestellen maar kwam er toen achter dat ze maar aan 1 kant een logo/embleem hebben. Dat vind ik altijd zo zuinig! Waarom doen merken dat toch? Ook één van de redenen waarom is zo gek ben van ES