Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xChantal94 schreef:Actiever is een groot woord hoor! We pakken net wat meer stukjes draf mee maar de ronde is vooral wat groter geworden (stap).
Maar de kans is dan dus dat er een smallere fork in moet?
Edit: ik heb de barefoot pad inderdaad niet meer. De kifra is wel echt een stuk dikker trouwens ook!
Nessa schreef:Foto van barefoot is exact hetzelfde zadel als die van jets
Jets schreef:Vandaag zo’n 14 km gereden met de Lazy Mountain. Ik blijf het bijzonder vinden dat mijn paard alleen bij Barefoot zadel altijd droge plekken heeft. Ongeveer hetzelfde beeld als bij mijn eerdere zadels, maar dan met een nat streepje door de droge plek haha. Ik heb een moosgummi en pu foam inlage in de pad. De witte drukplekken van vorig jaar zijn gelukkig met de vacht wisseling weg gegaan. Alleen de twee witte puntjes die ze al had zitten er nog. Wat vinden jullie van de afdruk?
Zo lag het zadel na de rit
[ [url=m/JPdtHx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3O3nw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BxFmzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UAiO1N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h7H9FR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sure_lee schreef:Ik ben een burioni pad aan het testen. Wat vinden jullie van de afdruk van vandaag?
[ [url=m/jpmlEl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DRnqg0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lV6SNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V79wnT.jpg]Afbeelding[/url] ]
xyzutu2 schreef:Nessa schreef:Foto van barefoot is exact hetzelfde zadel als die van jets
Echt waar? Daar was ik nooit zelf op gekomen. Op de foto op de Barefoot site staat dat cantleblok nog zo netjes rechtop, terwijl die op de foto's van Jets zover achterover hangt dat ik dacht dat het wel twee verschillende zadels moesten zijn. Ik dacht dat die van Jets misschien een ouder model met een slappere cantlevulling, maar blijkbaar hoort het zadel zo te veranderen?
Sure_lee schreef:Sure_lee schreef:Ik ben een burioni pad aan het testen. Wat vinden jullie van de afdruk van vandaag?
Iemand nog iets over mijn afdrukken?
Ik vind hem zelf wel heel fijn. Dus als er geen op of aanmerkingen op zijn dan wil ik er 1 bestellen bij kitty. Alleen jammer dat hij er niet is in een kleur die met mijn hoodfstel matcht.
Sure_lee schreef:Sure_lee schreef:Ik ben een burioni pad aan het testen. Wat vinden jullie van de afdruk van vandaag?
Iemand nog iets over mijn afdrukken?
Ik vind hem zelf wel heel fijn. Dus als er geen op of aanmerkingen op zijn dan wil ik er 1 bestellen bij kitty. Alleen jammer dat hij er niet is in een kleur die met mijn hoodfstel matcht.
Jets schreef:Ik had Bianca al gevraagd of ze nog die stevigere vulling had![]()
Ik heb zelf wel een plip pad, zal die eens proberen als ik thuis ben. We zijn nu op vakantieMijn toenmalige barefoot Cherokee kwam toen niet al te best uit de plip test, die heb ik toen verkocht. Inmiddels heb ik een nieuwere voor mijn andere fjord. Ben wel benieuwd of daar wat anders uit komt dan bij de vorige!
Kan inderdaad zijn waar ik zit, maar snap niet waarom het dan steeds zo’n vierkant is. Hier lijkt ie al iets door gezweet, maar bij Mn andere zadels had ik wel eens precies rechte vierkante plekken. Staan ook wel ergens in dit topic als je mijn posts bekijkt.
Edit: foto’s van plip pad test met Cherokee gevonden
[ [url=m/4D6Jvg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I7P0X9.jpg]Afbeelding[/url] ]