Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:37

Pally schreef:
Ik krijg vandaag als het goed is een pakketje binnen *\o/*
Weet alleen niet of het de Blush Pink set is of de Burgundy sensitive :')

Dat overzicht van verschillende kleuren is miss niet zo handig om met een zwart paard te doen. Dan wil ik straks nog meer :=

Foutje het was de Mulberry sensitive :') Maar net binnen gekregen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:50

Iemand die hier een paprika kan op photoshoppen zodat ik weet dat oranje lelijk is op oranje :')

Afbeelding

Afbeelding

Getup

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:17

Oranje ( en rose, mijn mening he) zijn niet mooi op oranje

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:24

Fotoshop gaat me niet zo goed af, maar wellicht heb je hier iets aan :). Afbeelding

Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:08

ik vind dit best wel leuk staan eigenlijk. Iets andere kleur paard maar wel oranje op oranjeAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

fotos via zoekfunctie bokt

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:26

Trui schreef:
ik vind dit best wel leuk staan eigenlijk. Iets andere kleur paard maar wel oranje op oranje[ [url=m/NbQdO9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TZHhaE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NIery.jpg]Afbeelding[/url] ]

fotos via zoekfunctie bokt

Zo staat het inderdaad leuk! Ben heel benieuwd, heb een paprika besteld voor mijn bruintjes en vosje :o

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:20

Mocht iemand interesse hebben in de Le Mieux Loire in het zwart, ik heb deze liggen. Nog maar 2x mee gereden maar merk dat hij toch iets te groot is helaas...

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:12

Ik kom even onder m'n mee lees steen vandaan. In welke zin blijven de loires minder mooi? Ik vind ze echt prachtig, maar vrij prijzig en dat houdt me een beetje tegen.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:46

Lottekuhh_x schreef:
Ik kom even onder m'n mee lees steen vandaan. In welke zin blijven de loires minder mooi? Ik vind ze echt prachtig, maar vrij prijzig en dat houdt me een beetje tegen.

Als ze vaker gewassen worden trekt het stofje wat dus gaat het dekje wat minder perfect liggen zeg maar ;) De suedes komen haast nieuw uit elke wasbeurt. Ik heb 2 loires gekocht omdat ik ze gewoon te mooi vind <3 De suedes gebruik ik gewoon vaket met pittige trainingen (zweet enzo) en de loires wat minder vaak!

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:46

Granoek schreef:
Wanneer komt die uit?

Vorig jaar werd de nieuwe collectie op instagram van de lente/zomer op 21 en 22 januari gepost dus ben heel benieuwd! *\o/*

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:15

Voor wie zei dat oranje op oranje niet ging: ik heb hier nog ergens een foto staan van mijn terracotta, een van mijn eerste berichten, op oranje en ik vond dat inderdaad niet mooi. Helaas want ik vond de terracotta kleur wel prachtig. Misschien is met de paprika het contrast beter maar misschien had je hier iets aan

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:25

ava_krause schreef:
Lottekuhh_x schreef:

Als ze vaker gewassen worden trekt het stofje wat dus gaat het dekje wat minder perfect liggen zeg maar ;) De suedes komen haast nieuw uit elke wasbeurt. Ik heb 2 loires gekocht omdat ik ze gewoon te mooi vind <3 De suedes gebruik ik gewoon vaket met pittige trainingen (zweet enzo) en de loires wat minder vaak!

Mijn Loire ging pillen. Na 4x wassen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 07:27

JenteC schreef:
Fotoshop gaat me niet zo goed af, maar wellicht heb je hier iets aan :). [ [url=m/hj2VNq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xxbw8O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt!
Zo lijkt het teveel oranje op oranje maar in de foto's van trui vind ik het wel mooi :')
Dus nog steeds twijfel hier

Dat probleem met de loire herken ik niet.. ik trek mijn dekjes wel altijd even goed strak als ze uit de wasmachine komen. Zo ook bij mijn PS en ES dekjes, die trekken wat krom door het biesje. Maar even trekken en ze zijn weer mooi qua vorm.

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:48

Farjen schreef:
Bedankt!
Zo lijkt het teveel oranje op oranje maar in de foto's van trui vind ik het wel mooi :')
Dus nog steeds twijfel hier

Bij trui vind ik het ook mooi inderdaad, maar die paarden zijn wel een stuk donkerder dan de van jou, lees minder “oranje”.. toch? Denk dat dat het verschil maakt in of het wel of niet kan. Als je in de buurt had gewoond had ik m’n paprika wel even uitgeleend om te proberen, maar helaas :(

En over het wassen van de Loire, op hoeveel graden en hoelang wassen jullie ze?

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:05

Ik was de Loire op 30 graden.
Gewoon normaal programma. Centrifugeren op 1200 toeren maar machine staat standaard op 1400 en dat vergeet ik weleens bij te stellen dus ook regelmatig op 1400.
Dekje blijft gewoon prachtig!

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:55

Heeft iemand hier fotos van paprika op paard? *-:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:12

Afbeelding
Lichtgrijze mesh dressuur op mijn bonte.

Het was een pittige les geweest dus meneer was fiks bezweet. Dekje ligt te ver naar achter, had niet genoeg aangesingeld... Ben ook paar keer bijna richting buik geschoven bij een hele korte draai om de as :))

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:06

JenteC schreef:
Bij trui vind ik het ook mooi inderdaad, maar die paarden zijn wel een stuk donkerder dan de van jou, lees minder “oranje”.. toch? Denk dat dat het verschil maakt in of het wel of niet kan. Als je in de buurt had gewoond had ik m’n paprika wel even uitgeleend om te proberen, maar helaas :(

En over het wassen van de Loire, op hoeveel graden en hoelang wassen jullie ze?

Ja dat is waar, die zijn meer koffievos qua kleur. De mijne is meer oranje/rood.

Afbeelding

Mijn andere vos zou misschien wel gaan, maar dat is wat stom als ik ze niet op beide "kan gebruiken" :+

Ik was mijn loire ook op 30 en normaal programma :j

Tibor staat mooi met de grijze mesh!

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:47

Farjen ik heb even op mijn vos paprika geshopt. Vind het wel leuk staan!! Vanmiddag komt paprika binnen, benieuwd :))

Afbeelding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:56

Ik ben hier heeel blij mee! Champagne Suède <3
Geen volledige foto want paard is vrij vandaag, dus die komt snel!
Afbeelding
Afbeelding

Nu weet ik zeker dat ik ook de loire wil :=

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:21

Afbeelding

Kleine wasjes, grote wasjes :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:52

Tof in combi met je zadel bliksemflits!

Zoey was jij meerdere dekjes tegelijk? Ik heb altijd ‘t idee dat ze niet goed schoon worden dan. Moet ze sowieso vaak 2x wassen omdat na de eerste keer al het zand wat erin zat naar de buitenkant is gecentrifugeerd dus dan lijken ze vaak viezer dan voor het wassen :=

Ik ben zo gelukkig, mn Paprika set is al binnen van Ooteman <3
Afbeelding

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 15:02

Vanillia schreef:
Tof in combi met je zadel bliksemflits!

Zoey was jij meerdere dekjes tegelijk? Ik heb altijd ‘t idee dat ze niet goed schoon worden dan. Moet ze sowieso vaak 2x wassen omdat na de eerste keer al het zand wat erin zat naar de buitenkant is gecentrifugeerd dus dan lijken ze vaak viezer dan voor het wassen :=

Ik ben zo gelukkig, mn Paprika set is al binnen van Ooteman <3
[ [url=m/QLRCjX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Paprika <3

Nee 1 per keer normaal. Maar als ik twee tinten heb die veel op elkaar lijken gooi ik ze op een 1.5 uur programma er samen in. Dat gaat tot nu toe verbazend prima. Maar het scheelt natuurlijk ook dat ik ze maar 1 week gebruik!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 15:14

Ik doe er inderdaad ook max 2 tegelijk in, en dan wel van dezelfde stof en dezelfde tint en hier gaat dat ook altijd goed (worden goed schoon)!

Dit is mijn bescheiden collectie tot nu toe!
Wil er graag nog een mooie navy kleur aan toevoegen, en misschien de Olive en/of Hunter Green voor het springen :)

Afbeelding

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:17

Bedankt voor de reacties over het wassen!
Is er toevallig iemand uit dit topic die de paprika heeft en er een mooi bijpassend shirt bij weet? De baselayer zelf is echt een tint lichter en daar erger ik me aan :')