Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tennan schreef:Vandaag weer gereden met mijn oude vertrouwde neopreensingeltje en warempel, de warrige haren zijn weg. Heeft het toch aan de supersingel gelegen...
Moet dus even verder kijken naar iets anders dat wel zacht is maar toch anatomisch en dus niet elastisch. Iemand tips?
dianaw33 schreef:tennan schreef:Vandaag weer gereden met mijn oude vertrouwde neopreensingeltje en warempel, de warrige haren zijn weg. Heeft het toch aan de supersingel gelegen...
Moet dus even verder kijken naar iets anders dat wel zacht is maar toch anatomisch en dus niet elastisch. Iemand tips?
Ik gebruik een lange MSFC singel, die is mooi zacht. Een klein beetje elastiek mag, afhankelijk van de schwung die je paard in het lijf heeft, maar als de combi zadel/singel te flexibel wordt kan iedereen wel verzinnen dat de boel dan aan het rocken gaat op de beweging van je paard en warrige haren achterlaat.
Skyefate schreef:Hoe krijgen jullie die pads van ghost schoon? Ik heb er al wat handmatig aan staan plukken (het meeste haal je er vanonder zo uit) maar het schiet niet echt op. Ik zou hem in de wasmachine steken, maar er zit nog zóveel haar op! Vooral in de mesh vanboven. Ik zou bijna met een pincet te werk gaan
Nessa, heb ook zo'n neppe, maar van Waldhausen. 60 euro, dat vond ik die furminator toch niet waardVandaag uitgetest en wat een droom, zeg. Evengoed een droom voor de lokale kittens, die vonden die nieuwe harige prooien fantastisch.
Hoe heb je die kapot gekregen?
Gebruik die van mij op mijn haflingermerrie, maakt altijd bijna evenveel vacht aan als een tinker.
Zo jammer dat ik niet op Equiday geraak! Zucht. Ach ja. Foto's van al die fancy zadeltjes is ook al iets.
Mariett schreef:Het was leuk om alle zadels even geaaid te hebben, BZ!De western-Ghost is het geloof ik niet helemaal voor mij, maar de rest vond ik erg gaaf! Er was zo'n Ghostje met kort zweetblad die wat hoger stond, aan 'het einde' van het kraampje, die niet van leer was. Van wat voor soort materiaal was dat? Het voelde zo apart, haha