Ik heb de Libra ook gehad en vond het een fijn zadel, alleen het materiaal vond ik minder. Heb nu weer een BF Cheyenne en dat bevalt ook weer super. Het gevoel dat alsof de beugelriemen van elastiek zijn zijn heb ik heel vaak zowel met een boom- als met een boomlooszadel, weet niet of dit goed is maar het voelt wel grappig. Ik heb nu meerdere merken en uitvoeringen van boomloze zadels gehad met en zonder VPS, maar de BF Cheyenne blijft mijn favoriet, ik kom daar steeds weer op terug, nu nog een paar fenders/beugels scoren en ik ben weer helemaal happy
En welk type Libra heb jij ervaring mee, Wubbo ? Ook dit model ?
kiki1976
Geplaatst: 08-08-13 09:11
Met andere zadels heb ik het nog nooit eerder gehad eigenlijk. En het is niet zo dat het nieuwe beugels zijn, want de beugels had ik hiervoor aan m'n andere zadel.
BF Cheyenne heb ik ook gehad. Voor mij een heerlijk zadel maar niet voor mijn paardje. Ze heeft er een hele tijd goed onder gelopen hoor. Maar geleidelijk aan werd ze steeds narriger op de singel. Andere singel, pad, pommel maakte allemaal niets uit.
Klopt, alleen ik heb de mijne nog niet in de buurt van een pony gehad, zoals ik al zei
Mocht ik 'm willen verkopen, dan is het voor de nieuwe eigenaar ook leuk om 'm helemaal nieuw te mogen ontvangen
Ik blijf ook steeds terugkomen op de Cheyenne. M'n eerste heb ik onlangs verkocht, maar heb er nu nog twee
Wubbo
Geplaatst: 08-08-13 09:28
Shirley schreef:
Toch maar weer uit de verkoop gehaald dan ?
En welk type Libra heb jij ervaring mee, Wubbo ? Ook dit model ?
Ja, klopt ik was zo aan het twijfelen. En omdat mijn merrie ouder wordt en de BF Cheyenne goed ligt heb ik besloten om hem uit de verkoop te halen. En nu zet ik mijn Thorowgood Griffin vzh zadel compleet met alles erop en er aan te koop
Het Libra model wat gemaakt is van een soort nepsuede.
Als ik jullie email adres krijg kan ik daar wat foto's van mijn Libra's naar toe sturen. Ik kijrg het niet voor elkaar om foto's hier op bokt te zetten
Ik heb denk ik alwel een stuk of 50/60 zadels gehad, spring/vzh/ dressuur/western/australian stocksaddles/boomloos meerdere merken en uitvoeringen en iedere keer weer opzoek naar een andere
Ik heb ook een zadel verslaving haha heb al bijna alle boomloze zadels geprobeerd en enkele boomzadels Ik heb nu een paar hele fijne zadels die ik voorlopig hou maar kan het niet laten om te kijken of er nog iets leuk te koop is