PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:53

Iriscope schreef:
Hehe das een deal hoor!

Ik vind het ook bizar dat je bij zulke dure hoofdstellen geen teugels krijgt. Ik heb een Schockemohle en om eerlijk te zijn vind ik hem zo tegenvallen. Altijd van zo'n mooi hoofdstel gedroomd en nu vind ik het leer maar zo zo en de pasvorm is ook niet geweldig.
Heb net een anatomische van Kramer binnen gekregen die eigenlijk veel mooier is!

Whut? Ik heb de Equitus Beta van Schockemohle en vindt het leer echt prachtig en zacht, en de pasvorm is niet te vergelijken met goedkopere hoofdstellen. Ik vind het zijn geld dubbel en dwars waard

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:05

Matheno schreef:
Iriscope schreef:
Hehe das een deal hoor!

Ik vind het ook bizar dat je bij zulke dure hoofdstellen geen teugels krijgt. Ik heb een Schockemohle en om eerlijk te zijn vind ik hem zo tegenvallen. Altijd van zo'n mooi hoofdstel gedroomd en nu vind ik het leer maar zo zo en de pasvorm is ook niet geweldig.
Heb net een anatomische van Kramer binnen gekregen die eigenlijk veel mooier is!

Whut? Ik heb de Equitus Beta van Schockemohle en vindt het leer echt prachtig en zacht, en de pasvorm is niet te vergelijken met goedkopere hoofdstellen. Ik vind het zijn geld dubbel en dwars waard

Het zal denk ik aan de vorm van je paard zijn/haar hoofd liggen? Het kopstuk ligt bij 3 van mn paarden, zelfs bij 1 waar hij verder goed past, niet mooi vlak, terwijl de maat van het kopstuk wel goed is. Het lakleer zit opgepropt dus rimpels op de neus, dat viel me ook tegen voor deze prijs en in het bovenste laagje dat over het leer zit, zit een scheur. Zal morgen even foto's in t anatomische hoofdstel topic plaatsen!

Verder zit de sluiting vd sperriem precies op de lippen en kan bij 2 van mn paarden de neusriem niet dicht terwijl de rest van het hoofdstel wel goed past.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 01-12-20 22:07, in het totaal 2 keer bewerkt

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:06

Afbeelding
Heb alleen een foto van de faded fuschia op mn zwartje :D wilde de set eigenlijk verkopen maar hou hem toch maar :P

Haha iris heel herkenbaar _O- buiten de pistache heb ik ze ook allemaal van ES :=

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:21

Lys_PPA schreef:
Welke heb je gekocht Natasja? Jammer van zo'n duur hoofdstel dat er geen teugels bij zitten (al gebruik ik zelf nooit de 'standaard' teugels, dus ja ik heb nog wel n paar over :') )

Heb deze besteld.. https://www.psofsweden.com/ps-of-sweden ... hve-bridle :D
Ben echt superlang op zoek geweest naar een hoofdstel voor Tamme.. maar ik wil geen 'standaard', alleen die anatomische vind ik zo.... raar :') Deze verder niet _O- Dus ik dacht: deze maar proberen dan _O-

Vind die faded best wel tof eigenlijk, alleen roze.... :') Hopelijk maken ze ooit nog een faded teal ofzo _O-

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:43

Sammy, raspberry en cranberry vind ik toch nog best verschillend :D (maar ik ben ook voor 50 tinten roze)

(Merlot/raspberry/cranberry)
Afbeelding

Ik heb de faded ook liggen, maar die wacht nog op een clinic om op.. Dat is 1 van mijn mooisten vind ik. Overmorgen komt de faded weer opnieuw uit trouwens. Ooh en lemieux krijgt december wel 3 faded variaties trouwens ;)

Balen dat ze teruggestuurd zijn Iris! Opnieuw kopen is vast duurder dan opnieuw verzenden. Misschien dat de verkoper mee wil werken om ze met een klacht nog een keer te verzemden oid? Het is tenslotte de post hun schuld.
Ik koop ook praktisch nooit wat voor de volle mep trouwens, dan moet het al echt een limited collectie zijn oid.

Hoofdstel zonder teugels is irritant, maar met altijd standaard webband teugels ook. Ik heb er graag gladleren bij, maar de echt fijne zijn bijna niet te vinden helaas. Ik heb ook een schockemohle hoofdstel, wel een 'standaard' model, maar superfijn soepel leer, en past mooi. Vind die van ps ook wel erg mooi, maar twijfel omdat op wedstrijd er toch nog met keelriem moet worden gestart. (Of dat moet de laatste tijd gewijzigd zijn, ben even met een lange babypauze geweest)

xsensibel

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 00:33

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ze verzenden vanaf the horselet? :)

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 00:33

anoukwendy schreef:
[ [url=m/mdM6Vz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb alleen een foto van de faded fuschia op mn zwartje :D wilde de set eigenlijk verkopen maar hou hem toch maar :P

Haha iris heel herkenbaar _O- buiten de pistache heb ik ze ook allemaal van ES :=

Oh deze vind ik mooi staan!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:17

Wauw wat een mooie collectie Iriscope! Wat balen dat die 2 terug gestuurd zijn zeg.

Ik heb gisteren de crystal grey binnen gekregen. Wow wat is die gaaf.

Hoofdstellen, ik zou ook wel een hele mooie zacht leren willen. Maar vind het ergens ook zonde, mijn dochter van 10 rijd m ook en m’n bijrijdster is 13. Die gaan er beide netjes mee om maar toch minder dan ikzelf.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:36

xXutopiaXx schreef:
Heb deze besteld.. https://www.psofsweden.com/ps-of-sweden ... hve-bridle :D
Ben echt superlang op zoek geweest naar een hoofdstel voor Tamme.. maar ik wil geen 'standaard', alleen die anatomische vind ik zo.... raar :') Deze verder niet _O- Dus ik dacht: deze maar proberen dan _O-

Vind die faded best wel tof eigenlijk, alleen roze.... :') Hopelijk maken ze ooit nog een faded teal ofzo _O-

Oehhh dies mooi ja!

Faded fuchsia is een van de weinige roze dekjes die ik graag zou willen hebben.. twijfel of ik m morgen zal kopen.. maar ik hou er niet zo van om dekjes voor de volle prijs te kopen :') al heb ik de olive ook maar met 10% gekocht, omdat ik m zo graag wou.. en wat doet die 10% er dan nog toe. (ja sorry ik moet mezelf nog even overhalen :+ )

Samantha_ schreef:
Ik heb gisteren de crystal grey binnen gekregen. Wow wat is die gaaf.

Crystal Grey lijkt me ook nog wel mooi ja.. stiekem wordt mijn wishlist steeds iets groter door dit topic..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 09:47

Met de code email10 heb je bij es 10% korting

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:08

Faded fuschia komt zaterdag pas toch?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:11

xXutopiaXx schreef:
Heeft iemand nog een setje teugels toevallig?! Had een hoofdstel besteld, maar had even de memo gemist dat deze hoofdstellen zonder teugels komen :') En dat voor dat geld _O-

Ik vind het ook dom dat er geen teugels bij zitten...ook al was ik er zelf wel blij mee, want ik kan echt niet met webband teugels rijden. Ik heb dus de rubberen teugels van PS. Ze zijn wel weer heel duur :’(

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:17

Hier ook een hoofdstel met teugels van PS. Inderdaad wel duur maar het leer is zo zacht en van mooie kwaliteit <3

Afbeelding

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:23

Mooie hoofdstellen zeg!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:26

Ik rijd ook met rubberen teugels, maar dan van Schockemohle. Vind die toch wat fijner dan webband teugels in de hand, en hebben net wat meer grip.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:40

Kimley 3 december komt de faded. Morgen :D En 10 december de golden brass.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 10:58

Leuk om alle hoofdstellen te zien :D
Vind het dan gewoon zo zonde dat ik er straks misschien teugels bij koop waarvan het gespje bijv. net niet past ofzo... daar ben ik echt allergisch voor :')

Gave collectie maessie!! :+:

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:33

Ik heb de faded fuchsia ook. Vind hem zo mooi!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn schockemohle vind ik prachtig en valt erg goed op het hoofd van mijn paard.

Afbeelding

Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:46

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:49

xXutopiaXx schreef:
Heeft iemand nog een setje teugels toevallig?! Had een hoofdstel besteld, maar had even de memo gemist dat deze hoofdstellen zonder teugels komen :') En dat voor dat geld _O-

Als je niet al te lange teugels nodig heb, heb ik die nog wel!
Ooit van PS besteld maar helaas voor mij te kort en te dun voor mijn handen. (Lang verhaal ivm knijpkracht, mijn beperking, niets mis met de teugels)

Bedankt voor alle leuke reacties op de picknicktafel foto! Vind die set ook echt tof staan bij ons :D

Woooww Iris hahaha echt een hele collectie!!
Wat ruk van je pakket.. hopelijk lossen ze dat voor je op! Wel heel erg snel om in 5 dagen al terug te sturen. Dat zou toch niet mogen..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:56

Lys_PPA schreef:
Nouu, ik had er 3 gekocht laatst via de horselet. Eentje voor mezelf, eentje voor mijn vriendin en die derde mogelijk voor een andere vriendin. Die had in eerste instantie geen interesse maar gaf gisteravond aan dat ze hem waarschijnlijk toch wel wil hebben.. Dus ik ben te vroeg geweest met aanbieden -O- als hij alsnog over is en jij hebt er eentje nodig dan hebben we nog wel contact.

Gave foto met die crosstraining!

He bummer :P
Heb gisteren nog bericht via de app naar HorseBoutique gedaan en daar reactie op gekregen dat ze het gingen oplossen. Maar toen wisten ze nog niet met welk product het probleem precies was geloof ik. Nadat ik het bestelnummer doorgegeven had niets meer gehoord. Zal nog wel komen. We gaan het zien :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 11:58

Iemand toevallig een foto van de faded fuschia op een bonte ? :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:29

Inderdaad hele mooie hoofdstellen! *note to self: nee ik mag er geen kopen, nee ik mag er geen kopen*

Stal_Fiore... ohhh nu ben ik nog meer verkocht <3 Zo moooi!

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:49

Ik vind het helemaal niks. Volgensmij ben ik de enige. :')
De dekjes zijn veelste duur.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 12:58

naranja1 schreef:
Ik vind het helemaal niks. Volgensmij ben ik de enige. :')
De dekjes zijn veelste duur.

In dit topic ben je de enige denk ik ja. :')