Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bamii schreef:Hier een foto van de beugelhaken, Dubbeldun. Hoop dat het zo duidelijk is, je kan er idd erg moeilijk bijkomen. Foto is recht genomen, hij hangt echt helemaal scheef, de beugelriem balanceert een beetje op het uiteinde van het haakjeDenk zelf dat dichtmaken nog de makkelijkste weg is, maarja hoe dan?
Het is trouwens een Hildalgo Caracas I
[ [url=m/z0KtlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sjafrane schreef:Ik heb inmiddels ook een rondje reden met mijn zadel(Cherokee). Het zadel lag prima. Schoof niet naar voren. Inprincipe mooie drukverdeling. Iets droger onder de beugel ophanging. Pad moest nodig gewassen. Dat heb ik nu gedaan. En ik denk dat ik een paar nieuwe inlage koop. Alleen ik zelf moet heel even wennen. Ik voel de beugelriem zitten onder mijn beenmaar dat zal wel wennen zijn.
Jets schreef:Vandaag zo’n 14 km gereden met de Lazy Mountain. Ik blijf het bijzonder vinden dat mijn paard alleen bij Barefoot zadel altijd droge plekken heeft. Ongeveer hetzelfde beeld als bij mijn eerdere zadels, maar dan met een nat streepje door de droge plek haha. Ik heb een moosgummi en pu foam inlage in de pad. De witte drukplekken van vorig jaar zijn gelukkig met de vacht wisseling weg gegaan. Alleen de twee witte puntjes die ze al had zitten er nog. Wat vinden jullie van de afdruk?
Zo lag het zadel na de rit
[ [url=m/JPdtHx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3O3nw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BxFmzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UAiO1N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h7H9FR.jpg]Afbeelding[/url] ]