Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akke_sSpring schreef:hmm herkenbaar Mizora. Ik heb 2 maanden met de L pommel gereden, heel fijn. Nu leek het zadel wat naar voren te hellen en kwam paardlief wat terug in tempo. De M pommel er in gedaan en ze loopt weer makkelijker voorwaarts, maar nu schuift het zadel tijdens het rijden naar achteren (en verder dan gewenst) en merk ik dat als ze haar rug goed gebruikt ik bergopwaarts in het zadel kom te zitten ipv recht. Ik ga morgen dan maar weer de L pommel proberen en anders wordt het ook "klooien" met onderleggers. Na een hoop gedoe met boomzadels hoopte ik dat het nu wel over was maar het lijkt weer te beginnen....
Shirley schreef:Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat het hier nog niet verder is gekomen dan de stoelleuning, kiki
Nu ik ook die andere Cheyenne heb, denk ik wel dat ik 'm netjes houd en straks toch verkoop ...
Maar hij bevalt jou verder wel, begrijp ik ?
Wat bedoel je precies met dat "veren" ?
kiki1976 schreef:Shirley schreef:Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat het hier nog niet verder is gekomen dan de stoelleuning, kiki
Nu ik ook die andere Cheyenne heb, denk ik wel dat ik 'm netjes houd en straks toch verkoop ...
Maar hij bevalt jou verder wel, begrijp ik ?
Wat bedoel je precies met dat "veren" ?
Het lijkt met draven of je beugelriemen opeens van elastiek zijn, weet het niet anders te omschrijven hahah.
Het zadel ligt nu echt bovenop de rug als je het er net opligt. Met het rijden zakt het netjes en sluit en goed aan. Mooie gelijkmatige zweetafdruk.
Nu is de pad met inlage's ook redelijk dik, dus waarschijnlijk veert deze ook mee.
Verder ben ik erover te spreken hoor. Maar het belangrijkste m'n paardje loopt er super onder!
Shirley schreef:Oh, dat is raar
Maar fijn dat je die bokker hebt getroffen, kun je altijd nog kijken wat je doet ( mijn zadeltje wacht nog op een nieuw baasje zoals je weet)