Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Kaitlyn schreef:Ahhh gaaf! Ik vind het wel een stoer hoofdstel!
Welke maat heeft jouw paard? Valt het groter/kleiner?
Anatomisch kopstuk hebben we nu ook niet, heb niet het idee dat ze daar gevoelig op is. Maar een gecombineerde neusriem wel.
Vind ik ook en ook echt een fijn hoofdstel, soepel leer en vooral fijn dat je de neusriem boven op ook nog een gaatje kunt verstellen.![]()
Ze zit tussen de pony en cob in, dit is cob, maar zit wel op het kleinste nu. Pony is er alleen niet. Mijn andere heeft cob en daar past ie mooi op. Dus denk wel dat ze normaal vallen, misschien ietsje groter.
Edit: ze is een D-pony (145) trouwens.
Laurievc schreef:Uit welk materiaal bestaat je bit/bitten? Hier ook eentje die opeens kloven had in de mond. Bleek een allergische? reactie te zijn op de Inno Sense van Trust. Sindsdien enkel nog maar gereden op RVS en dan blijft het weg. Vanaf ik nu weer rubber/kunststof/plastic gebruik ligt het meteen weer open. Super vreemde... Hier het snelst weggekregen met een ongebroken RVS bustrensje. Vanaf dat bit weer naar dubbelgebroken hulstrens, ...
_PatriciaH schreef:Ik zou graag weten of iemand de Hooks Lingus heeft en hoe deze valt qua maat?
Heb een ijslander met niet al te groot hoofd en nu een maat cob die redelijk klein te verstellen is, hoe zit dat met de Hooks?
Marielle_93 schreef:Hoi allemaal. Na een tijd meelezen heb ik besloten om zelf voor de Schockemöhle Alpha te gaan. Ik zou het fijn vinden als er een paar kritische ogen meekijken naar de afstelling van het hoofdstel zo, ik twijfel.
[ [url=m/89WvGB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yIgq98.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hQ7p2M.jpg]Afbeelding[/url] ]