Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:De kleuren zijn gelukkig allemaal mijn ding niet, hoewel ik de kleur van de mist op zich wel heel mooi vind. Maar te licht voor mij, mijn collectie is donker. Zoals mijn ziel. En het gat in mijn portemonnee
Vriendin gaat wellicht de Dijon of Bluebell bestellen en dan neem ik éindelijk de petroleum er bij want met deze korting mag het
Flubberboot schreef:Maartje_M schreef:Ik heb een bruine en een schimmel, ik heb alles
Hier hetzelfdeAlleen ben ik geen fan van de lichte dekjes want die worden sneller vies. Of iig, daar heb ik mezelf van overtuigd
Melisje_92 schreef:mcjv schreef:Hier mag de kiwi denk ik ook wel blijven, ik krijg vanmiddag de hele rits binnen en ik denk dat er een kiwi pootjes krijgt naar stal.
Ja als je al die dekjes in handen krijgt dankzij je webshop zou ik het zelf heel moeilijk hebben
Rocamor schreef:~Hoe is het eigenlijk met de baselayers van LeMieux? Ik heb een aantal van truitjes van Covalierro en die zijn lekker dik van stof. Zijn die van LeMieux ook wat dikker (dus niet van dat waai-door-spul?)
Rocamor schreef:~Hoe is het eigenlijk met de baselayers van LeMieux? Ik heb een aantal van truitjes van Covalierro en die zijn lekker dik van stof. Zijn die van LeMieux ook wat dikker (dus niet van dat waai-door-spul?)
Melisje_92 schreef:Oké ik heb de Sienna even uitgepakt.
Het gevoel van de binnenkant is hetzelfde. De Sienna (van deze winter) heeft een gladde buitenkant (net zoals ze zomer baselayers) en die van vorige winter voelt wat ruwer en een stukje dikker.