Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Relien schreef:Welke vinden jullie..
Ik denk zelf de smalle boom omdat deze de schoft niet raakt maar ik vind hem niet mooi vlak vallen zeg maar..
Of toch medium omdat ie met het zadel er onder dan niet meer zo op de schoft ligt
Bamii schreef:Hier een foto van de beugelhaken, Dubbeldun. Hoop dat het zo duidelijk is, je kan er idd erg moeilijk bijkomen. Foto is recht genomen, hij hangt echt helemaal scheef, de beugelriem balanceert een beetje op het uiteinde van het haakjeDenk zelf dat dichtmaken nog de makkelijkste weg is, maarja hoe dan?
Het is trouwens een Hildalgo Caracas I
[ [url=m/z0KtlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk zelf de smalle boom omdat deze de schoft niet raakt maar ik vind hem niet mooi vlak vallen zeg maar..
Of toch medium omdat ie met het zadel er onder dan niet meer zo op de schoft ligt [ [url=m/lZWiMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fe28xm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of toch medium omdat ie met het zadel er onder dan niet meer zo op de schoft ligt [ [url=m/lZWiMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
JoycexEnya schreef:Hoi
Ik kom weer even binnen vallen
Ik heb van die voor zadeltassen voor mijn Cheyenne. Alleen bij mij wiebelen ze altijd alle kanten op. Wat doe ik fout? Ik had er woensdag 4 flesjes in ( 2 aan beide kanten) en met draf wiebelende ze echt heel irritant. Kan ik hier wat aan doen zo ja wat?
Edit:
Even een filmpje
[ Video ]
pmarena schreef:JoycexEnya schreef:Hoi
Ik heb van die voor zadeltassen voor mijn Cheyenne. Alleen bij mij wiebelen ze altijd alle kanten op. Wat doe ik fout? Ik had er woensdag 4 flesjes in ( 2 aan beide kanten) en met draf wiebelende ze echt heel irritant. Kan ik hier wat aan doen zo ja wat?
Edit:
Even een filmpje
[ Video ]
Hoe zitten ze nu vast dan? Er zitten behoorlijk wat bevestigingspunten aan de tassen natuurlijk
Op foto 3 zie je hoe je hem vast kan maken, met het onderste klittenbandje nog door de D-ring voor extra stabiliteit. Heb je hem al zo zitten of nog niet?
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... Trail.html
JoycexEnya schreef:Hoi
Edit:
Even een filmpje
[ Video ]
Daphneeeej schreef:Bamii schreef:Hier een foto van de beugelhaken, Dubbeldun. Hoop dat het zo duidelijk is, je kan er idd erg moeilijk bijkomen. Foto is recht genomen, hij hangt echt helemaal scheef, de beugelriem balanceert een beetje op het uiteinde van het haakjeDenk zelf dat dichtmaken nog de makkelijkste weg is, maarja hoe dan?
Het is trouwens een Hildalgo Caracas I
[ [url=m/z0KtlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien een mailtje sturen naar een dealer van Hidalgo, bijvoorbeeld Buitenzinnig of Charmaine van den Berg. Die kunnn vast advies geven. Die hebben ook een korter lijntje met Hidalgo zelf.
De Hidalgo I zadels worden dacht ik ook helmaal niet mee gemaakt.