Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_hartje_M schreef:Ik pas denk ik wel nog in een 17 maar kleiner gaat het hem niet worden haha! Heb namelijk best dikke billen![]()
Het hoeft niet perse een westernmodel te zijn idd! Ik ken helaas niemand die een Barefoot zadel heeft wat ik eventjes kan lenen
pmarena schreef:Leuk Shirley, een almond DryTex zadeltje! Was een mooie kleur inderdaad, maar werd vrij weinig verkocht dus hij is uit de collectie gegaan.
Was dus helemaal geen Special Edition ofzo: het was gewoon 1 van de 3 standaard DryTex kleuren die na een tijdje is vervallen
pmarena schreef:De kussens lijken de vorm van de rug niet helemaal goed te volgen, gevoelsmatig, wellicht dat minikatje dat idee ook heeft? Maar vanaf een foto is dat lastig te zeggen
M_hartje_M schreef:Mijn pony is 1.43
Dit is een fototje van haar zonder zadel. Zoals je ziet is haar rugje een beetje gaan hangen. Dit komt doordat ze jaren met slechte zadels gereden is (geen verwijt aan de vorige eigenaar, wist toen niet beter)
http://img834.imageshack.us/img834/9061/nwjd.jpg
en mag ik vragen waarom je het niet fantastisch vind liggen? Ofja, waar vind jij dat die niet goed ligtmeningen zijn altijd welkom
Marcella schreef:Akke_sSpring dit zou volgens mij wel kunnen door het inrijden van het zadel. Maar ben je misschien ook meer gaan rijden waardoor je paard misschien ook is gaan afvallen, want dat kan natuurlijk ook nog.