Ik twijfel nog wel over de fig. Hij zit bij hypostore in het winkelmandje. Maar ik heb gewoon geen 2 dekjes nodig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melisje_92 schreef:mcjv schreef:Hier mag de kiwi denk ik ook wel blijven, ik krijg vanmiddag de hele rits binnen en ik denk dat er een kiwi pootjes krijgt naar stal.
Ja als je al die dekjes in handen krijgt dankzij je webshop zou ik het zelf heel moeilijk hebben
Melisje_92 schreef:mcjv schreef:Hier mag de kiwi denk ik ook wel blijven, ik krijg vanmiddag de hele rits binnen en ik denk dat er een kiwi pootjes krijgt naar stal.
Ja als je al die dekjes in handen krijgt dankzij je webshop zou ik het zelf heel moeilijk hebben
Saaams schreef:Ik heb een witte en vind de kleuren echt te licht. Goedkope zomer.
Ik twijfel nog wel over de fig. Hij zit bij hypostore in het winkelmandje. Maar ik heb gewoon geen 2 dekjes nodig
Wiwabalia schreef:Ik ben wel echt benieuwd naar de tint van de Mist, had gisteren de Ice Blue in mijn handen die in mijn kast ligt en het is in suede best een grauwe kleur.
Ik ga ze alle 3 bestellen en dan kijken welke ik hou en welke ik retour stuur.![]()
Kan ik gelijk de Ice Blue ernaast houden.