Naast de Emerald heb ik nog twee PS dekjes en een ES:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:is er iemand die misschien zijn Amazonite full dressuur wilt verkopen? ik ben erg hard opzoek naar het dekje maar kan hem nergens meer in een webshop of winkel vinden.
Iriscope schreef:kimwilliam schreef:is er iemand die misschien zijn Amazonite full dressuur wilt verkopen? ik ben erg hard opzoek naar het dekje maar kan hem nergens meer in een webshop of winkel vinden.
En je weet zeker dat je niet de Emerald van ES wil? Die is precies hetzelfde qua kleur maar met een blauwe rand ipv creme wit zoals de Amazonite heeft.
ivy_power89 schreef:Heb mn pakketje van HB ook binnen
Ik heb de ES emerald nu bij mn collectie mogen toevoegen. In mijn gedachte was hij alleen iets blauwer haha.
En er dit keer ook een anky dekje bij besteld
Urbiezira schreef:Zo flauw, dat mensen het dan voor meer gaan verkopen. Maar ja, het is en blijft wat de gek ervoor geeft natuurlijk...
Hier trouwens wel iets leuks, want ik kom er net achter dat het shirt wat ik al de hele dag aan heb (jawel, echt waar) precies past bij de Winter Rose! Had het gekregen van mijn moeder een tijdje geleden alweer, dus had er helemaal niet meer bij stilgestaan. Ta da!
[ [url=m/DnwX2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor de liefhebber: https://www.zara.com/nl/nl/tricot-trui- ... v2=1549386
DiscoDipp schreef:Dat is balen!
Zonde dat t niet de Emerald is, anders had ik met je geruild.. Hoop dat ze het op kunnen lossen!
Lys_PPA schreef:Mochten ze hem niet meer hebben dan stuur mij maar een PB. Ik heb er nog een, nieuw. (en ik kom bij je uit de buurt zie ik)
kimwilliam schreef:is er iemand die misschien zijn Amazonite full dressuur wilt verkopen? ik ben erg hard opzoek naar het dekje maar kan hem nergens meer in een webshop of winkel vinden.