DiscoDipp schreef:Dat is balen!
Zonde dat t niet de Emerald is, anders had ik met je geruild.. Hoop dat ze het op kunnen lossen!
Wat een lieve gedachte!!
Lys_PPA schreef:Mochten ze hem niet meer hebben dan stuur mij maar een PB. Ik heb er nog een, nieuw. (en ik kom bij je uit de buurt zie ik)
Heel lief!! Heb je deze over dan?
Ik hoop dat ze het kunnen oplossen uiteraard. Kon ze helaas vandaag niet bereiken, zijn donderdag pas telefonisch bereikbaar. Hopelijk krijgen ze de melding snel van de site en bekijken ze hun mail.
Maar mochten ze het niet kunnen oplossen... dan stuur ik je wel een pb denk ik
(Ook de Mila jas in Anthracite besteld om te kunnen matchen, zwarte rijbroek en donker had ik al)
Gisteren hadden wij een crosstraining. Voor de leuk eens in een soort set gegaan. Neptuna dekje & trainingshirt + rijlegging Cindy & hoofdstel Nirak.

Oeh jammer dat je het te laat gezien hebt Iris!
Ik ben echt heel benieuwd naar wat jou lijst van al je PS en ES dingen nu ondertussen is
Steel Blue bandages heb ik ook nog over getwijfeld omdat ik die wel heel tof vind. Maar ik gebruik zo goed als nooit bandages. Heb nog allemaal ongebruikte bandages liggen
En die kappen met dat donkere bont vond ik niks haha.
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 30-11-20 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt