Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
J0anieke schreef:Hier tot nu toe alleen de ontspannen stap erin, opzich kon ze dat ook wel, alleen nu ook mét balans. De draf komt er stiekem ook bij, alleen als ze één stap verkeerd zet is ze bang dat ze haar evenwicht verliest en ben ik weer helemaal bij het begin.. En inderdaad, ik heb er gelukkig ook nog vertrouwen in, zeker nu met deze begeleiding.
dianaw33 schreef:J0anieke schreef:Hier tot nu toe alleen de ontspannen stap erin, opzich kon ze dat ook wel, alleen nu ook mét balans. De draf komt er stiekem ook bij, alleen als ze één stap verkeerd zet is ze bang dat ze haar evenwicht verliest en ben ik weer helemaal bij het begin.. En inderdaad, ik heb er gelukkig ook nog vertrouwen in, zeker nu met deze begeleiding.
Mijn ervaring is dat je met balansproblemen helaas beter afscheid kunt nemen van boomloos, die weg is zo ontzettend lang en frustrerend voor beide dan, en als je er een goed boomzadeltje oplegt heb je in 1 klap geen problemen meer.
Daphneeeej schreef:Fortitude schreef:Die Ghost Barocco is mooi zeg!![]()
Ik vind ze erg interessant en stiekem wil ik graag nog een Spaans modelletje.
He geen ervaring met de Chezz maar wel met het spaanse/barokke model van hidalgo. Is op het moment 1 van mijn fijnste Boomloze zadels.
Fortitude schreef:Ja die van jou heb ik gezien in het topic Daphneeeej, die is heel mooi!
Ik zit er een beetje mee in m'n maag dat alles zo naar voren schuift op mijn paard, ik vraag me af of dat bij een zadel als Hidalgo ook zo zou zijn. Mijn Ghost lag iets verder naar voren dan ik echt ideaal vond, maar omdat die van voren gewoon opgetild kon worden heeft ze daar nooit last van gehad.
Mijn huidige boomzadel schuift sinds kort ook weer naar voren. Ik word er echt debiel van. Ik overweeg een banaansingel maar zie door de bomen het bos niet meer welke nou wel of niet zou moeten werken.
dianaw33 schreef:J0anieke schreef:Hier tot nu toe alleen de ontspannen stap erin, opzich kon ze dat ook wel, alleen nu ook mét balans. De draf komt er stiekem ook bij, alleen als ze één stap verkeerd zet is ze bang dat ze haar evenwicht verliest en ben ik weer helemaal bij het begin.. En inderdaad, ik heb er gelukkig ook nog vertrouwen in, zeker nu met deze begeleiding.
Mijn ervaring is dat je met balansproblemen helaas beter afscheid kunt nemen van boomloos, die weg is zo ontzettend lang en frustrerend voor beide dan, en als je er een goed boomzadeltje oplegt heb je in 1 klap geen problemen meer.