minouesmee schreef:Staat gaaf, ik zeg ook doen.
Ik zie net dat Almere ruitersport 25% korting heeft op alles van Lemieux.
Handig!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annet73 schreef:Ik zit ook met een dilemma, twee eigenlijk:
1. Ga ik voor mink of champagne? Heb deze nog niet in het echt gezien en de kleuren zijn op internet heel erg verwant aan elkaar.
2. De glimmende Loire versie, of de suède variant?
Wie kan mij overtuigen....of beter gezegd over de streep trekken?
Granoek schreef:Ik twijfel ook tussen Mink en champagne. Hoopte eigenlijk de beige nog ergens verstopt te vinden, of tweedehands maar die vind ik dus niet.
Op de meeste foto’s die ik kan vinden is de mink het lichtste beige en de champagne iets donkerder
ava_krause schreef:Heb even een soort hunter green geprobeerd te photoshoppen op Liam, staat het?
[ [url=m/RZ7Zd3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:ZoeyDercks schreef:[ [url=m/2q13Lc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beige vandaag!
Ik geef je mijn linkerlong voor deze
ava, volgens jouw foto's maakt het me al niet meer uit welke van de twee want die vind ik allebei mooi
xLiez schreef:Nu ik zeker weet dat mijn VZ zadel past vind ik het een goed excuus om een vz lemieux dekje te kopen![]()
Twijfel alleen nog welke kleur, of ik wacht nog even tot het voorjaar mm.. De hunter green zou ook wel heel gaaf zijn op hem. (ik heb voor dressuur al beige, terracotta, olive en mustard)
Mijn pony is een beetje oranje tint. (hij is hier geschoren trouwens haha)
[ [url=m/OV3A7I.jpg]Afbeelding[/url] ]
ava_krause schreef:Ik hou van de fanatikisme in deze groep!Ik zit op het punt om een keer helemaal anders te doen en de paprika te bestellen. Heb het met photoshop op paard en pony geprobeerd te photoshoppen. Wat vinden jullie, top of flop?
![]()
[ [url=m/2kmjmb.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zvlHzm.png]Afbeelding[/url] ]
Trouwens als iemand wil dat ik voor diegene een kleur op paard photoshop om te kijken hoe dat staat, stuur gerust een dm!