gister gekocht: nieuwe rijbroek (zo'n soort jeansbroek maar dan om te rijden & niuewe laarzen (in men oude van 2008 zitten scheuren in, dus dat is niet handig met regen) zweep heb ik ook niet lang en ja dekje ligt een beetje te ver naar voor om onder het zadel te passen
zaterdag & volgende week zondag naar tentenkamp heb vanalles nodig, 4 verschillende soorten dekens (zweet, winter, exzeem & reflecterend), ik ga voor leren laarzen zien, ik heb dringend halsters nodig, ik ga voor rijbroeken kijken, ik heb handschoenen nodig, ik heb springschoenen nodig en wrs kom ik met meer thuis dan ik nodig heb
Zullen we betaalde prijzen, tweedehandsbiedingen en andere overnames even achterwege laten? Daarvoor is dit topic niet bedoeld. Tevens nog een tip: Plaats even er even een MERKnaam bij zodat het meteen voor iedereen duidelijk is en dat er niet telkens naar gevraagd hoeft te worden!
kimberley
Geplaatst: 27-09-12 20:07
Oh ik kende dit topic helemaal niet!
Joey met z'n nieuwe springset! (zadel van Wintec, hoofdstel van QHP en borsttuig van Rossner)
Edit; oh en de singel is van Dominick(?), die is ook nieuw.
lisaislisa
Geplaatst: 28-09-12 20:02
Mooie springset Herfstwind!
* Roze halsterset van QHP * Dressuurzweep van EJ * leren chaps van EJ * Springteugels met anti-slip van EJ * Longeersingel van Harry's Horse * Bruine peesbeschermers van HV polo
Hoe toevallig: -Dat roze halster heeft mijn beste vriendin ook. -Die chaps heeft mijn beste vriendin ook -Die zweep heb ik geloof ik ook -Dat kaftpapier heb ik ook