Toch maar een burioni testpad aanvragen dan ergens...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Anoniem schreef:Zijn hier ook mensen die een ride on pad van barefoot hebben en weten of dit qua zit enigzins vergelijkbaar is met de christ iberica.
(qua veilig zitten en zacht zitten gevoel)
of zit je toch wel minder zacht en stevig?
Een RoP met schaap zitting bedoel je dan neem ik aan...?
Ik hoor wel van veel mensen dat ze hem gewoon heerlijk stevig vinden zitten maar de blokken zitten natuurlijk wel wat anders dan die van de Iberica en zijn niet zo hoog als van bvb. de Lazy Mountain / Happy Valley
tjaakje schreef:Helene83 schreef:Opstaphulp wil ik gebruiken bij mijn bbp.. met zadel lukt het me ook wel. Ik weet het Is slecht.. maar gebruik nooit een krukje
Ik heb een tijd lang niet gelezen, en heb nu niet alles terug gelezen. Dus weet niet of hier al antwoord op gegeven is. Ik heb mijn eigen opstaphulp gemaakt, ook voor een belg. Een vrachtwagen spanband, een stuk dik rubber, een autogordel clip en een vliegtuiggordel clip. En een zadelmaker die het even in elkaar wil stikken. Ik gebruik hem wel ook bij mijn zadel, omdat anders bij het opstappen het zadel aan de zijkant hangt. Bij het rijden blijft hij wel prima liggen.
[ [url=m/ViZrCp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ihBaJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
pleiada schreef:Ja de burioni blijft heel goed liggen..3 van mijn paarden zijn behoorlijke glijbanen en deze blijft heel netjes onder het zadel liggen en schuift ook niet..
[ [url=m/VvE5VX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonjoy schreef:pleiada schreef:Ja de burioni blijft heel goed liggen..3 van mijn paarden zijn behoorlijke glijbanen en deze blijft heel netjes onder het zadel liggen en schuift ook niet..
[ [url=m/VvE5VX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand toevallig nog een pommel maat S en een maat M liggen?
Zijn deze pads geschikt voor boomloze zadels?
[ [url=m/bHqY65.png]Afbeelding[/url] ]
Mariett schreef:Op die laatste foto kijk je wel érg blij Lisa!
Ik mocht vandaag ook even op Runa's/Lisa's zadeltje rijden. Was heel anders op een andere pony natuurlijk, maar ik moest ook wel heel erg wennen aan het zadeltje! Hij zat veel beter dan mijn eigen (maar zelfs met een bontje zit die niet geweldig), alleen ik denk niet dat ik aan de wrongen van een roma zou kunnen wennen. Ik denk dat ik maar 'gewoon' ga sparen voor zo'n harig Ghostje, zijn die er ook zonder wrongen?
Mariett schreef:Op die laatste foto kijk je wel érg blij Lisa!
Ik mocht vandaag ook even op Runa's/Lisa's zadeltje rijden. Was heel anders op een andere pony natuurlijk, maar ik moest ook wel heel erg wennen aan het zadeltje! Hij zat veel beter dan mijn eigen (maar zelfs met een bontje zit die niet geweldig), alleen ik denk niet dat ik aan de wrongen van een roma zou kunnen wennen. Ik denk dat ik maar 'gewoon' ga sparen voor zo'n harig Ghostje, zijn die er ook zonder wrongen?
crazygirl1 schreef:@maartje: ik woon in (centrum) België dus moet haar eens vragen of eventueel tot daar komt
@Daphne: ga ik ook eens bekijken! Ziet er inderdaad meer uit als een 'klassiek dressuurzadel'. Ik hoorde ook al van Hidalgo
Verder ben ik vandaag bij ghost verdeler in belgië langsgegaan. Persoonlijk vond ik (op foto) korte zweetbladen maar raar, héél raar. Maar bij het uitproberen voelde ik me veel beter met de korte. Ik heb tot dinsdag om de ghost te testen. Ben benieuwd!
Duhelo schreef:Kitty: ik had ergens een berichtje achtergelaten maar denk dat je hem gemist hebt (of ik heb jouw antwoord gemist). Ik wil de fleece burionipad, maar op een van de foto's staat die in een naturel kleur (geen wit, niet het felgele ook, maar beetje zoals een echt schaap eruit ziet). heb je die kleur ook, en zoja, welk kleur moet ik selecteren om te bestellen?