Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Donnatella schreef:Zadel werd onlangs bijgevuld en de zadelpasser had mij dit dekje aangeraden. Mijn merrie heeft echter een heel gevoelige huid. Maar je ziet ook heel duidelijk dat het dekje bij iedere pas tegen haar schouders schuurt. Haar vel rimpelt daar echt bij elkaar. Ze heeft wel een heel uitgesproken schouder (volgens de zadelpasser) en is ook wat te ronddus dat zal ook niet helpen.
Die dekjes met bontrandje lijken mij dan voor haar inderdaad zeer geschikt! Dan moet ik eens op zoek gaan.
Joki schreef:Donnatella schreef:Zadel werd onlangs bijgevuld en de zadelpasser had mij dit dekje aangeraden. Mijn merrie heeft echter een heel gevoelige huid. Maar je ziet ook heel duidelijk dat het dekje bij iedere pas tegen haar schouders schuurt. Haar vel rimpelt daar echt bij elkaar. Ze heeft wel een heel uitgesproken schouder (volgens de zadelpasser) en is ook wat te ronddus dat zal ook niet helpen.
Die dekjes met bontrandje lijken mij dan voor haar inderdaad zeer geschikt! Dan moet ik eens op zoek gaan.
Bij mij is de sensitive de oplossing geweest voor de schuurplekken op de schouder en achter het zadel.
Ik koop ze bij divoza als daar 25% korting is
Cabelz schreef:Ik neem aan dat ie al helemaal droog is Irkoontje? Paar weken geleden had ik dit namelijk ook, maar die was nog een beetje vochtig en toen nog echt goed uitgetrokken en op de kreukelgedeeltes had ik een zware plaat gelegd, onder het zadel zie je er niks meer van en daarnaast ook amper. Als ik nu een foto zo los zou maken zie je het in ieder geval niet.
Als hij al droog is gewoon weer nat proberen te maken en kijken of je hem toch nog kan uittrekken?
Ik vind die blueberry op de lemieux site echt gaaf! Alleen die heb jij dus ook Lizzyy? Want op jouw foto lijkt ie veel feller en weet niet of ik dat aandurf(ben een beetje van het veilige met eeuwig blauw)
Cabelz schreef:Ik neem aan dat ie al helemaal droog is Irkoontje? Paar weken geleden had ik dit namelijk ook, maar die was nog een beetje vochtig en toen nog echt goed uitgetrokken en op de kreukelgedeeltes had ik een zware plaat gelegd, onder het zadel zie je er niks meer van en daarnaast ook amper. Als ik nu een foto zo los zou maken zie je het in ieder geval niet.
Als hij al droog is gewoon weer nat proberen te maken en kijken of je hem toch nog kan uittrekken?
Ik vind die blueberry op de lemieux site echt gaaf! Alleen die heb jij dus ook Lizzyy? Want op jouw foto lijkt ie veel feller en weet niet of ik dat aandurf(ben een beetje van het veilige met eeuwig blauw)
keeyzie schreef:De Peridotgreen is uitverkocht, ik heb nu de paarse besteld op voorwaarde dat die hetzelfde is als op de website want de naam Indigo Dark Blue doet iets anders vermoeden... Heb ze maandag gemaild vandaag reactie gekregen.
Het valt me trouwens wel op de prijzen bij bijvoorbeeld Epplejeck echt enorm schelen met die van Horze, eigenlijk belachelijk.
De Snugboots zijn bij Horze €49,95 bij Epplejeck vragen ze er €64,95 voor...
ZoeyDercks schreef:Die Indigo Dark Blue is de Blueberry. Ik heb hem ook.
http://www.lemieuxproducts.com/plain-pa ... -blueberry
Donnatella schreef:Iemand al ervaring met deze dekjes van Le Mieux: http://www.horsehealth.co.uk/saddle-pad ... azure-blue
Zouden die geschikt zijn voor gevoelige huidjes? In de sensitive versie is namelijk zo weinig keuze qua kleur...