Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:De kentucky's zijn aangekomenGigantische doos, kan een flatscreen tv in volgens mij. Voelen licht aan, stevig, mooi materiaal. Wel groot... Ga ze vanavond passen en dit weekend testen in een crossles.
xLisaa schreef:Heeft er hier iemand misschien tips voor beenbeschermers voor een paard met een schiefeltje? Hij zit aan het binnenvoorbeen aan de rand van een gewone peesbeschermer. Ze moet tegen een modderige rijbak kunnen en het liefst niet boven de €80
xLisaa schreef:Ik zag toevallig deze van equifit nu in de aanbieding:
http://www.dochorse.nl/equifit-t-boot-all-purpose.html
Zouden dit goede beschermers zijn?
xLisaa schreef:Heeft er hier iemand misschien tips voor beenbeschermers voor een paard met een schiefeltje? Hij zit aan het binnenvoorbeen aan de rand van een gewone peesbeschermer. Ze moet tegen een modderige rijbak kunnen en het liefst niet boven de €80
_maaike_D schreef:Ik hoop dat ik hier binnen mag vallen met mijn vraag.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Le mieux snug boots.
Helaas hebben ze bij de plaatselijke divoza alleen maat L.
Is er iemand die de maat M heeft en deze op wil meten?
Het is voor een hackney merrie van 1,55 met fijn beenwerk.
pol013 schreef:xLisaa schreef:Heeft er hier iemand misschien tips voor beenbeschermers voor een paard met een schiefeltje? Hij zit aan het binnenvoorbeen aan de rand van een gewone peesbeschermer. Ze moet tegen een modderige rijbak kunnen en het liefst niet boven de €80
Ik heb daar de strijklappen (niet de fleece maar de mesh) van le mieux voor.
Jotoma schreef:_maaike_D schreef:Ik hoop dat ik hier binnen mag vallen met mijn vraag.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Le mieux snug boots.
Helaas hebben ze bij de plaatselijke divoza alleen maat L.
Is er iemand die de maat M heeft en deze op wil meten?
Het is voor een hackney merrie van 1,55 met fijn beenwerk.
Even terug zoeken in het topic. Ze zijn al eens opgemeten.