Naomi_Haffie schreef:Ik vind Anky coral en de denim blue ook heel mooi maar zioo duur idd
Anky vind ik ook vaak erg mooi, hebben ook heel vaak van die gave kleuren!
Alleen ben altijd bang dat mijn IJslander er in verzuipt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Haha ja die is natuurlijk niet zo heel groot! Je woont in de buurt zie ik
Ik weet nog steeds niet wat ik kwa dekjes moet gaan doen nou.. Het is zo veel leuk en duur enzo :p
x_SvD_x schreef:Hoi! Ik meld mij weer.
Ik vind eskadron echt niet mooi in deze collectie, alleen dark red vind ik wel leuk. Die glimmende van HH vind ik wel leuk, misschien komt de deep lakener wel in bij mij. En anky vind ik echt gaaf! Dat aqaublauwe en coral en denim is ook mooi. Aquablauw komt er ook sws in.
Anoniem schreef:pradadaan schreef:Ik geloof dat ik hier maar niet neer zet hoeveel ik van de afgelopen collecties heb gekocht
Ik vind t heerlijk om weg te zwijmelen bij die collecties, maar koop bijna nooit watOf ik bedenk me inderdaad te laat dat ik t toch wel graag had willen hebben
Capriootje schreef:De ene collectie ligt je meer dan een ander, dat je dan veel koopt van een mooie en daar geld voor over hebt is onze zaak toch. Winter '14 heb ik 4 dekjes en 3 dekens van. Blauw met bruin, ideale kleuren voor mij. Deze collectie past minder door het zwart dus 1 dekje en oornetje gekocht. Ieder voor zich waar je je geld aan uitgeeft.
barrymuis schreef:Capriootje schreef:De ene collectie ligt je meer dan een ander, dat je dan veel koopt van een mooie en daar geld voor over hebt is onze zaak toch. Winter '14 heb ik 4 dekjes en 3 dekens van. Blauw met bruin, ideale kleuren voor mij. Deze collectie past minder door het zwart dus 1 dekje en oornetje gekocht. Ieder voor zich waar je je geld aan uitgeeft.
Ik zal het nog bonter maken ik heb (nog) geen paard en koop setjes.![]()
Ben nou eenmaal een paardenmens heb verder geen hobby's dus moet ergens mijn geld aan uitgeven.
Ik ben met de smaragd green collectie doorgeslagen.
Heb op dit moment alleen 2 vlaamse reuzen maar die knabbelen alleen aan de setjes.