Setje op mijn knappe die vandaag niet zo'n zin had om op de foto te gaan

Ik heb alleen een foto van de eerste keer indring verf niet met meerdere lagen:

Het wordt met de indringverf zwart met een bruine gloed zeg maar... Niet door en door bruin...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(geen finisher gebruikt) 
ben er ook erg blij mee! Vond het wel mooi om hem donkerbruin onderlegd te houden ^^
Het zadel is eigenlijk nog best bruikbaar, misschien dat ik wat onderdelen op het zadel moet vervangen. Alleen het leer ziet er echt niet meer uit! Het moest (waarschijnlijk) een zwart zadel zijn, maar is geheel vervaagd en bij de kniewrongen zo er versleten dat het bruin is geworden.
) Maar ik vind de verfpotjes redelijk prijzig dus voordat ik het aanschaf waren mijn vragen;
)

SuperAssie schreef:Ik heb ongeveer hetzelfde hoofdstel als jij en vind maar geen goede frontriem.
Voor de kleur denk ik ongeveer aan English Tan of Lichtbruin, dus als iemand daar voorbeelden van heeft, héél graag
) maar de kleur is gewoon niet goed. En dat is inderdaad ook niet te vinden!
sabine1979 schreef:Heb me ook weer gewaagd aan een halster![]()
Dit is mijn nette halster, voor als we ergens heen moeten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu maar hopen dat de glitters blijven zitten.
Zal ook een foto maken als Bubbles hem omheeft in daglicht
sabine1979 schreef:Heb me ook weer gewaagd aan een halster![]()
Dit is mijn nette halster, voor als we ergens heen moeten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu maar hopen dat de glitters blijven zitten.
Zal ook een foto maken als Bubbles hem omheeft in daglicht
Nies_ schreef:SuperAssie schreef:Ik heb ongeveer hetzelfde hoofdstel als jij en vind maar geen goede frontriem.
Voor de kleur denk ik ongeveer aan English Tan of Lichtbruin, dus als iemand daar voorbeelden van heeft, héél graag
Passier of Stübben. Döbert zal het ook wel hebben.