hey voor degenen die zelf hun wow willen gaan aan passen. ik hoorde van wow engeland dat iris smalbeek waarschijnlijk n fitters cursus gaat geven in NL. Dit vanwege de grote vraag. Zullen we tzt wel een ander topic voor moeten openen...
gewone pakketpost heeft geen verzekering helaas, dus als het echt weg is, dan heb je pech. Je kan via tracktrace code wel zien of het is afgeleverd en soms ook waar. Wij hebben het gehad dat er wel was afgeleverd maar op verkeerd adres, uiteindelijk was de ontvanger zo aardig om bij ons te brengen, was ook duur object via veilingsite
onverzekerd.maar heb er heel lang op gewacht... baal er erg van.. dacht dat wow gewoon weer erg traag was!
Sonja_vR
Geplaatst: 16-04-12 12:30
india schreef:
alsof verzekeren wat uitmaakt, krijg je vergoeding per kilo, en niet naar waarde......
zolang je een faktuur van de verzonden goederen hebt word de waarde van de goederen uitgekeerd.
MarChak
Geplaatst: 16-04-12 12:30
Als het bij Wow Engeland vandaan komt, kun je bij hen navragen of ze het wel naar het juiste adres hebben gestuurd, en of er ook een pakbon met jouw adres in het pakket zelf zit? Dan is de kans groter dat het alsnog terecht komt.
nee het was opgestuurd naar marjolein v woensel en die zou t naar engeland versturen... blijkt dat het nooit bij marjolein nooit is aangekomen. Ik heb t in januari al verzonden. dacht het zal wel weer lang duren omdat ik ervoor al 4 maanden had geduurd eer ze uit engeland waren overgekomen. Het gaat om stijgbeugelriemen. Die had ik maat 24 inch besteld, 26 inch werd geleverd. ik heb ze teruggestuurd naar marjolein (want zij zou ze naar engeland sturen om om te ruilen) maar daar zijn ze (bij marjolein) dus nooit aangekomen?? wat kan ik nog doen??
Ik ben dit weekend op equiday geweest en heb daar voor het eerst van de WOW zadels gehoord. EN heb daar op een WOW zadel gezeten. Zat wel fijn, maar kon het natuurlijk niet testen op het paard.
Zelf heb ik al jaren last van mijn onderrug, de spieren naast de rugwervel zijn heel erg gespannen. Ik heb nu 2 keer per week sportmassage en nu kan ik de druk er redelijk af halen. Maar hoe is jullie ervaring met rugpijn met de WOW zadels?
Kun je een zadel ook testen? Ik kreeg van die vrouw bij Equiday te horen dat je je bekken naar voren en naar achteren moet kantelen op een zadel, nu probeerde ik dat op mijn eigen springzadel ( stubben roxanne)ik kan naar achteren kantelen maar niet naar voren, dan zit het zadel in de weg.
Weet iemand een goede zadelpasser van de WOW in de buurt van Zwolle - Meppel?
En wat ben je nu ongeveer kwijt wanneer je je zadel moet laten aanpassen?
Hoi HBZ... ik heb mijn WOW ook aangeschaft vanwege rugklachten en ik ben er nog iedere dag blij mee.
Maris
Geplaatst: 16-04-12 15:34
HBZ voor rugklachten is een wow zadel fijn ALS tenminste het zadel helemaal goed ligt. Helaas luistert de afstelling met lucht echt mega nauw. Dus als paard maar iets veranderd in bespiering merk ik dat gelijk in mijn rug. Dat is dan ook gelijk het nadeel van een wow zadel.
Ja dat kun je misschien aanmerken als nadeel idd... daarentegen heb ik op ieder wolzadel waar ik opzit eigenlijk bijna altijd wel last en op mn WOW als ie goed ligt niet. Dus ik vind het nog steeds positief
Ja, plus dat je ook meteen goed voelt dat t zadel aangepast moet worden.
Maris
Geplaatst: 16-04-12 15:42
Needje schreef:
Ja, plus dat je ook meteen goed voelt dat t zadel aangepast moet worden.
ja dat voel je zeker goed Ik ga altijd eerst flink door mijn rug heen zodat ik amper meer kan lopen ..... dat had ik met een wol gevuld zadel nooit..... Maar idd als het zadel dan weer goed ligt, voel je dat ook gelijk.
@kim1207 ik ben bang dat je je beugelriemen echt kwijt bent, bij pakjes krijg je altijd een tracktrace code die je nog na kan vragen, maar als je die er niet bij hebt gedaan bij het verzenden dan heb je niks om achteraan te vragen bij de post.
Ik zit het lekkerste op m'n wow, zo hou ik m'n rug soepel. Heeft ooit van boven tot onder vastgezeten, nu maar heel af en toe nog last, als ik b.v. erg lang in verlichte zit heb gegaloppeerd in het bos. Op het wolzadel van m'n dochter heb ik wel eerder last.
Maris
Geplaatst: 16-04-12 19:23
Sansje schreef:
Ow echt... dat is wel extreem... dat heb ik gelukkig niet. Ik voel dan meteen na een rondje of 3 al kramp in mn rug en dan weet ik genoeg.
ik blijf dan waarschijnlijk ook net te lang doorrijden.....
HBZ
Geplaatst: 16-04-12 20:42
oke, kunnen jullie ook je bekken goed naar voren en naar achteren kantelen in het zadel? ( dat is natuurlijk per persoon verschillend) maar in het zadel wat jullie nu hebben van WOW?