Heb net de Divoza aan de telefoon gehad, kon 'm langs brengen of opsturen.. Stuur hem straks even op, en als het goed is krijg ik dan een nieuw hoofdstel
Dus deze neusriem is wel echt donkergrijs als ik het goed zie? Misschien dat ik die dan toch ga halen voor bij mijn wedstrijd set. Dan wil ik er alleen een andere frontriem op, vind deze niet echt mooi.
sanneXjessy
Geplaatst: 15-11-11 20:50
plientjedres schreef:
hier foto van de croco. hoop dat je het een beetje kan zien. het is lastig om te zien, maar hij is echt heel mooi
Ik heb 13 okt besteld hij komt pas begin dec nu kreeg ik vandaag korting stickers dus ga even vragen of ik die kan gebruikeb en anders annuleer ik en bestel ik m opnieuw hij zou namelijk allang binnen moeten zijn ze zeggen elke x ja hij komt grrrr
Vandaag de kortingstickers gekregen, baal 'n beetje dat ik vorige week 't hoofdstel gekocht heb.. ookal een anky dekje gekocht, dus eigenlijk alweer genoeg uitgegeven deze maand. Morgen de hoefsmid weer.. wat ook weer 95 euri kost.
marisjuuuuuuuh dat is idd behoorlijk balen ! ik vraag altijd van te voren als ik echt een duur product koop daar , meestal mogen ze niks zeggen maar een hint is het meestal wel van hun kant .... ik heb het ook gehad met de mondoni laarzen, nee die kwamen niet in de aanbieding ... week later waren ze dus in de aanbieding had ze helaas al gedragen , had gebeld maar kon er naar fluiten ...
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 16-11-11 00:00
Ja, vorige week dinsdag hoofdstel en nieuw anky dekje gehaald.. Kom ik thuis vanmorgen, enveloppe van de Divoza.... pff, voelde me écht ff flauw! Heel verschrikkelijk duur vind ik 't hoofdstel niet, maar ach.. elke euro is er weer 1 hé.. Had ik nog wat leuks er bij uit kunnen zoeken als die actie vorige week was....
Voor een tijdje terug had ik wel mazzel, was in de winkel geweest voor een nieuwe cap.. Uiteindelijk op de GPA carbon (nieuw type, gewoon gladde streep in midden van cap.. geen idee waarom die nog carbon heet).. Was niet in de winkel dus maar besteld, een dag later had ik een bon in de bus met 20 of 25 % korting op artikel naar keuze, naar de klantenservice gebelt van hoe en wat.. kreeg wel die korting er af...
dat is idd wel fijn , het hoofdstel is idd niet super duur maar de 25% had toch wel wat gescheeld haha ! vind dat het bij divoza wel vaak gebeurd qua actie's
Voor die 17.50 had ik natuurlijk ook nog 'n nieuw halster ofzo kunnen kopen... niet dat dat nodig is ofzo, maargoed... áltijd leuk én handig..
Moet toch m'n hoofdstel opsturen, na één keer rijden al een steentje uit te frontriem. Zal ik de sticker gewoon er bij doen met m'n rekening nr..? haha! Of op een briefje schrijven dat ik graag een leuk halster wil, of wat anders leuks (A)
als je nog in de periode zit van ruilen of terugbrengen mag je dat doen en dan opnieuw kopen maar dan met de korting hier heb je recht op, dus ik zou teruggaan en je korting vragen
Ja maar ik woon ongeveer 5 kwartier van Divoza Leek af, om dan heen en weer te rijden word een beetje.. Misschien krijg ik 't ook wel voor elkaar via de telefoon, zo hebben we het ook gedaan toen met de cap!
Denk dat de oudere hoofdstellen (Die in 't begin gemaakt zijn) beter zijn dan de hoofdstellen dan nu... Toen hoorde je niemand over steentjes er uit, en nu hoor je 't regelmatig....