7 weken ongeveer Ik ga maar gewoon uit van 8 weken, kan het altijd meevallen
stipke
Geplaatst: 28-02-11 15:11
Bij mij is het vandaag 7 weken geleden dat hij is geweest. Ik heb hem vandaag een sms gestuurd met de vraag hoe het ervoor stond. Heb nog geen reachtie gehad. Ik kan echt niet meer wachten
Dat is inderdaad spannend, voor mij duurt het ook nog even, donderdag is het twee weken geleden dat ik een zadel heb uitgezocht. Al kan het mij ook niet snel genoeg gaan hihi. Ik hield al rekening met 8 tot 10 weken, dan valt 7 of 8 weer mee!
Zijn er ook mensen met een Fries die dit zadel voor hun paard hebben?
Renske_
Geplaatst: 28-02-11 15:36
Barb schreef:
Interessante vraag, ben ik ook wel benieuwd naar ja!
Noppert
Geplaatst: 28-02-11 16:42
Hij is 9 januari bij mij geweest, maar ik heb ook mijn zadel nog niet. Gelukkig heb ik wel een fijn leenzadel gekregen, dus ik kan toch vooruit
supertinkie
Geplaatst: 28-02-11 17:39
Barb schreef:
Ik heb geen Fries, maar ik heb er donderdag een voor mijn Tinker besteld. Weet niet of het je dan om het rondgeribte en brede gaat wat een Fries ook kan hebben, maar daar kan hij in ieder geval dus wel een zadel op aanmeten.
ik heb nu ook 7 weken gewacht op mijn zadel, ik hoop toch wel dat hij er snel is
stipke
Geplaatst: 01-03-11 12:50
Hij heeft zojuist teruggebeld. We hebben afgesproken voor woensdag 16 maart. Eerder kon helaas niet omdat ik overdag moet werken en hij in de avond al vol zat. Nu nog 2 weken wachten. Maar ach, het eind is in zicht.