Ik vind de echte Micklem namelijk wel erg duur om zomaar eens uit te proberen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blijheid schreef:Klopt, ik heb inmiddels mail terug en de bitclips leveren ze er niet bij. Ze leveren ook geen gebruiksaanwijzing mee voor het ombouwen van het hoofdstel naar de bitloze opties, maar misschien is iemand met het echte hoofdstel zo vriendelijk om die te scannen en te plaatsen
Wat ik trouwens wel vreemd vond is dat ze ook vermelden dat je het hoofdstel (zonder bit) beter niet als halster kan gebruiken omdat een gewoon halster altijd sterker isMij lijkt zo'n leren hoofstel eerlijk gezegd wel sterker dan een stoffen halster.
Blijheid schreef:Wat ik trouwens wel vreemd vond is dat ze ook vermelden dat je het hoofdstel (zonder bit) beter niet als halster kan gebruiken omdat een gewoon halster altijd sterker isMij lijkt zo'n leren hoofstel eerlijk gezegd wel sterker dan een stoffen halster.
Blijheid schreef:Klopt, ik heb inmiddels mail terug en de bitclips leveren ze er niet bij. Ze leveren ook geen gebruiksaanwijzing mee voor het ombouwen van het hoofdstel naar de bitloze opties, maar misschien is iemand met het echte hoofdstel zo vriendelijk om die te scannen en te plaatsen
Wat ik trouwens wel vreemd vond is dat ze ook vermelden dat je het hoofdstel (zonder bit) beter niet als halster kan gebruiken omdat een gewoon halster altijd sterker isMij lijkt zo'n leren hoofstel eerlijk gezegd wel sterker dan een stoffen halster.
nienke07 schreef:Lijkt me dat je als je een gebruiksaanwijzing wil, je maar lekker zelf een originele moet kopen ipv een kopie
Odi schreef:Nou 48 pagina's doorgelezen, filmpjes bekeken maar geen antwoorden op mijn "bedenkingen".
Wat is nou het grote voordeel van dit Rambo hoofdstel ten opzichte van een gewoon trenshoofdstel? Zou eigenlijk ook wel heel graag gebruikers willen horen die al een 1/2 jaar of langer met dit hoofdstel rijden. Heb een paar zeer positieve verhalen gelezen, maar die mensen rijden er nog maar heel kort mee.
nienke07 schreef:Blijheid schreef:Klopt, ik heb inmiddels mail terug en de bitclips leveren ze er niet bij. Ze leveren ook geen gebruiksaanwijzing mee voor het ombouwen van het hoofdstel naar de bitloze opties, maar misschien is iemand met het echte hoofdstel zo vriendelijk om die te scannen en te plaatsen
Lijkt me dat je als je een gebruiksaanwijzing wil, je maar lekker zelf een originele moet kopen ipv een kopie
MargrietJonk schreef:Gebruiksaanwijzingen zullen alleen bij de bitloze uitvoering zitten van Rambo. Bij de competition zaten geen gebruiksaanwijzingen. Althans bij de mijne niet en ik heb m via Nienke (geestig.nl) aangekocht. Gewoon goed opletten bij t kijken van het filmpje op You Tube. Maar dat is dus in t geval als je de een 'nep' Competition heb gekocht.
Overigens vind ik t helemaal niet flauw dat je geen gebruiksaanwijzingen wilt geven aan iemand die een neppe heeft gekocht. Ga jezelf nou eens na als jij degene was, die veel geld heb gestoken in de ontwikkeling en verkoop reclame van je ontworpen hoofdstel, iemand maakt dat na en laat t lekker zo zonder enig of andere info. Zou ik ook zeggen tot ziens![]()
![]()
![]()
Maargoed ieder zn eigen mening......
Blijheid schreef:Nouja, ik vind het ook nogal wat als je precies hetzelfde hoofdstel ook voor veel minder geld kan produceren, en het dan toch voor de hoofdprijs blijft verkopen.
Ik snap dat zij ook de onderzoekskosten hebben gemaakt, maar bijna het dubbele vragen dan waarvoor iemand een neppe kan maken en verkopen (en die daar ook winst op kan maken) vind ik ook niet netjes, dan ben je bezig de prijs kunstmatig hoog te houden omdat je toevallig iets bijzonders hebt. In zo'n geval ben ik zeer blij met de neppers, komt er tenminste een redelijke prijs.
IKbenEllen schreef:nienke07 schreef:Lijkt me dat je als je een gebruiksaanwijzing wil, je maar lekker zelf een originele moet kopen ipv een kopie
Wat flauw zegHeb jij (en Tatyana) ze op je rug groeien ofzo, kan me best voorstellen dat mensen voor de "nepperd" gaan, het scheelt niet niks...