Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ohhh zo'n half kastje is vreselijk.![]()
Op mijn eerste stal had ik een redelijk riante halve kast waar bovenop nog een grote krat mocht staan voor dekens. Toen lagen alleen wat reserve dekens thuis. Op mijn tweede stal ging ik toen naar een mini kastje over. M'n zadel paste er net aan in als ik 'm scheef erin propte en ik had verder geen plankje. Was echt chaos. M'n auto fungeerde als halve kast en thuis lag het helemaal vol. Heb me meteen op de lijst gezet voor een tweede kastje en toen ik die kreeg kon ik pas mijn auto leeg halen..
Nu op mijn huidige stal gelukkig een vrij grote kast waar bijna alles wel in past. Met nog plek voor een losse krat voor dekens ook. Heb in de tussentijd alleen maar meer Lemieux dekjes verzameld dus het was wel nodig ook! Alleen die vind ik nog steeds lastig opruimen. Heb van die goedkope dekjes tassen in de kast hangen maar die scheuren elke keer door.
Maartje_M schreef:oliebol, ik hoopte dat de wisteria heel erg op de musk zou lijken en de mist op de ice blue![]()
Maar ik wacht op de suede (of echt HEEL goede korting hahaha)
Rocamor schreef:De wisteria vind ik wel mooi. Gelukkig aas ik nog op een Dijon met goede korting op het moment dat ik het geld ervoor over heb.
En ja, ik weet dat er een heul goede korting is bij Hypostore, maar heb het geld er nu gewoon niet voor over
ZoeyDercks schreef:Rocamor schreef:De wisteria vind ik wel mooi. Gelukkig aas ik nog op een Dijon met goede korting op het moment dat ik het geld ervoor over heb.
En ja, ik weet dat er een heul goede korting is bij Hypostore, maar heb het geld er nu gewoon niet voor over
Ik vind het zeer jammer dat de suède nog niet verkrijgbaar is bij hypostore inderdaad