jokari schreef:Waaaaaat een mooie Ghost ! Hopelijk krijg je Sjaak overtuigd dat ie dit moet goedkeuren.
Gebaseerd op jou zadel maar dan in Lorica

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buitenzinnig schreef:jokari schreef:Waaaaaat een mooie Ghost ! Hopelijk krijg je Sjaak overtuigd dat ie dit moet goedkeuren.
Gebaseerd op jou zadel maar dan in Lorica
J0anieke schreef:Gaaf die ghost met groen!
Is je paard onlangs nog gecontroleerd door een osteopaat oid? (sorry als dit al eens in benoemd) Misschien zit er iets niet lekker in zijn lichaam met jou gewicht erbij?
Fabster schreef:J0anieke schreef:Gaaf die ghost met groen!
Is je paard onlangs nog gecontroleerd door een osteopaat oid? (sorry als dit al eens in benoemd) Misschien zit er iets niet lekker in zijn lichaam met jou gewicht erbij?
Hij is inderdaad weer aan de beurt en heb de osteo net weer een bericht gestuurd. Heb inmiddels aardig wat jaren ervaring met Sjaak en het zijn meestal een aantal dingen:
-Zadel
-Ergens zit iets vast
-dekje
-vliegen/ander ongedierte
-koud (en dan komt hij ook vast te zitten).
En aangezien ik dus op vakantie ben geweest, kan ik het meeste niet uitsluiten, dus dat gaat nu gebeuren. Ga dus eerst weer even met de bbp rijden. Als hij daar ook raar mee doet, dan weet ik dat ik moet wachten op de osteo
Skippy01 schreef:Fabster schreef:
Hij is inderdaad weer aan de beurt en heb de osteo net weer een bericht gestuurd. Heb inmiddels aardig wat jaren ervaring met Sjaak en het zijn meestal een aantal dingen:
-Zadel
-Ergens zit iets vast
-dekje
-vliegen/ander ongedierte
-koud (en dan komt hij ook vast te zitten).
En aangezien ik dus op vakantie ben geweest, kan ik het meeste niet uitsluiten, dus dat gaat nu gebeuren. Ga dus eerst weer even met de bbp rijden. Als hij daar ook raar mee doet, dan weet ik dat ik moet wachten op de osteo
En dan zeggen ze dat merries de dramaqueens zijn![]()
Ik hoop dat je gauw eea kan uitsluiten!
J0anieke schreef:No worries, ik heb er hier net zo een. Dan wel een merrie..
Als mevrouw nou eens mee zou gaan werken zou het leven zoveel makkelijker voor haar zijn, maar nee, overal lekker tegenin gaan. Heb nu wel gelukkig super begeleiding van instructrice en osteopaat en ik merk een stiekeme vooruitgang (gevolgd door weer diepe dalen, maar goed, we zaten hiervoor alleen maar vast in dat diepe dal haha)...
mindful schreef:@mentjuh, dat ziet er veel beter uit! Wat een prachtig dier ook!
@ fabster, je hebt een heel leuke Ghost!
Van puzzelen met je paard kan ik ook over meepraten hihi, fijn dat die bij jou terecht gekomen is!
Fabster schreef:Relien schreef:Weet iemand miss of ik mijn stud one pads ook onder een barefoot kan gebruiken.
Ik weet dat die burioni wel kunnen in princiepe lijken ze daar wel op
[ [url=m/lMtxzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze 1 met gat en 1 zonder.
Waarom is dat gat?
Relien schreef:Relien schreef:Weet iemand miss of ik mijn stud one pads ook onder een barefoot kan gebruiken.
Ik weet dat die burioni wel kunnen in princiepe lijken ze daar wel op
[ [url=m/lMtxzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze 1 met gat en 1 zonder.
Deze dekjes worden vaak in de endurance gebruikt het gat is eigenlijk gebaseerd op de zetzi zadels die een opening in het zadel hebben. Zo komt er verkoeling door.
Inprinciepe heb je er niet veel last van ik merkte met mijn dichte en deze geen verschil.