Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Onze dochter heeft sinds kort een pony met een heel klein hoofdje, maat shet. Iemand die weet of de Rambo of iets vergelijkbaars ook in die maat verkrijgbaar is? Hoofdstel met gecombineerde neusriem loopt ze niet heel fijn op. Maat pony is te groot. Ons paard loopt fijn op de Harry's Horse atomic maar die is er niet kleiner als Cob.
SusanH schreef:Onze dochter heeft sinds kort een pony met een heel klein hoofdje, maat shet. Iemand die weet of de Rambo of iets vergelijkbaars ook in die maat verkrijgbaar is? Hoofdstel met gecombineerde neusriem loopt ze niet heel fijn op. Maat pony is te groot. Ons paard loopt fijn op de Harry's Horse atomic maar die is er niet kleiner als Cob.
sakvis schreef:Dit is mijn shet van 106 cm schoft met de originele Micklem maat pony. Onder het hoofdstel zit een simpel bakstuk met bit. De bijgeleverde bitriempjes waren te klein en een grotere maat was nog onderweg.
[ [url=m/WLUcuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:sakvis schreef:Dit is mijn shet van 106 cm schoft met de originele Micklem maat pony. Onder het hoofdstel zit een simpel bakstuk met bit. De bijgeleverde bitriempjes waren te klein en een grotere maat was nog onderweg.
[ [url=m/WLUcuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk niet dat de bitriempjes te klein waren, je hebt er gewoon een apart soort bit in zitten.
Rena100 schreef:Zou de chester van Hooks ongeveer hetzelfde zijn als de Nirak van PS? Ik heb dus een paard dat snel achter de teugel kruipt en waar ik dus veel moeite bij heb om haar voor de loodlijn te houden.
Janntjuh schreef:Hoofdstellen blijven lastig. Ik heb mijn micklem competition weer verkocht, ik was er toch niet helemaal tevreden over. Dan is nu de vraag welke wel...
De PS Pioneer spreekt mij heel erg aan, maar ik durf niet goed te bestellen door de verschillende maten (zou dan een combi van cob en full worden). Ik ben bang dat het niet past en dat ik alles weer terug moet sturen naar Zweden. Dan is er nog de Schockemohle alpha (of beta) en een Kramer hoofdstel...
En dan moet het ook nog mooi staan op een tinker
Janntjuh schreef:Hoofdstellen blijven lastig. Ik heb mijn micklem competition weer verkocht, ik was er toch niet helemaal tevreden over. Dan is nu de vraag welke wel...
De PS Pioneer spreekt mij heel erg aan, maar ik durf niet goed te bestellen door de verschillende maten (zou dan een combi van cob en full worden). Ik ben bang dat het niet past en dat ik alles weer terug moet sturen naar Zweden. Dan is er nog de Schockemohle alpha (of beta) en een Kramer hoofdstel...
Benfan schreef:Janntjuh schreef:Hoofdstellen blijven lastig. Ik heb mijn micklem competition weer verkocht, ik was er toch niet helemaal tevreden over. Dan is nu de vraag welke wel...
Had mijn pm je nog helderheid gegeven?