Alsnog wel apart want ik heb de Velvet Plum set gekocht via Ruitergoed en heb een set van 3 gekregen (oortjes,dekje in VS full en bandages) voor 135 euro
Hoe zien jullie wanneer een pakket van Horseboutique aankomt? Ik had donderdag een melding gekregen dat het verzonden was, maar ik kan niet zien wanneer het dan komt. Ook geen bericht van PostNL o.i.d.
Ik heb van hun een mail gekregen dat het verstuurd was, met daarin een link Heb woensdag besteld, moet als het goed is vandaag binnen komen
Marieke1495
Geplaatst: 30-11-20 12:43
ivy_power89 schreef:
Ik heb van hun een mail gekregen dat het verstuurd was, met daarin een link Heb woensdag besteld, moet als het goed is vandaag binnen komen
Hier ook een mail met link inderdaad. Ik heb donderdag besteld en komt morgen binnen
Getup
Geplaatst: 30-11-20 12:44
ivy_power89 schreef:
hypostore heeft cyber monday korting
Net gisteren wat besteld. Nou ja, was ook 20%.
_Lorette_
Geplaatst: 30-11-20 12:44
Ik voel me nu heel speciaal met een mail zonder link. De bestelling was verzonden en afgerond, verder staat er niets bij. Maar goed, ik wacht het af...
ivy_power89
Geplaatst: 30-11-20 12:56
_Lorette_ schreef:
Ik voel me nu heel speciaal met een mail zonder link. De bestelling was verzonden en afgerond, verder staat er niets bij. Maar goed, ik wacht het af...
Het staat niet duidelijk in die mail hoor, de link is niet blauw gekleurd oid Dus ik zou nog eens een keer kijken
Mijn horseboutique bestelling is zojuist aangekomen
Kimley
Geplaatst: 30-11-20 13:52
_Lorette_ schreef:
Ik heb ook nooit een TT code gehad bij mijn vorige pakket ..
ivy_power89
Geplaatst: 30-11-20 13:52
_Lorette_ schreef:
Ik heb overal op geklikt waar op op kon klikken. Het logo bovenaan, de productfoto en de buttons naar FB en Insta. Verder echt niets.
Ik heb even voor je gekeken maar heb wel degelijk een mail gehad met PostNL code