Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Haha ik heb ze ook al gezien! Vind ze heel tof. Weer mooie kleuren die uiteraard in mijn collectie komen. Want ik stop nooit met mijn verzamelwoede
avensis schreef:Toch denk ik dat deze schuurplekken in sommige gevallen eerder met de winterdeken te maken hebben. Ik herken ze nl van mijn jonge paard die nog nooit een zadel opgehad had en ook schuurplekken had op deze plaats.
roosjenat schreef:ZoeyDercks schreef:Haha ik heb ze ook al gezien! Vind ze heel tof. Weer mooie kleuren die uiteraard in mijn collectie komen. Want ik stop nooit met mijn verzamelwoede
Is er ook al iets bekend over wanneer deze uitkomen? Of wanneer was dit voorgaande jaren?
Vandaag gereden met de peacock, blijft een prachtige kleur![]()
[ [url=m/PaKks2.jpg]Afbeelding[/url] ]
sott schreef:Heeft iemand hier ervaring met de sensitive of de half lined dekjes? Het paard die ik nu rijd krijgt kale plekken bij de achterkant van het zadel, maar alleen in de winter. Wij rijden alleen wel met een bontje tussen dekje en zadel, dus ik vraag me of het dan nodig is met de half lined en/of de sensitive.
ZoeyDercks schreef:De Blackcurrant is discontinued, evenals Champagne. Ik had Ice Blue ook verwacht, maar gezien die nu in spectrum uitgekomen is zal deze nog wel even blijven.
Meestal februari/maart inderdaad voor een eerste collectie in het jaar.
ZoeyDercks schreef:De Blackcurrant is discontinued, evenals Champagne. Ik had Ice Blue ook verwacht, maar gezien die nu in spectrum uitgekomen is zal deze nog wel even blijven.
ava_krause schreef:Ik wil nog een paar kleurtjes toevoegen aan de collectie haha #addict. Ik heb deze al, iemand suggesties?
[ [url=m/ZTEtsE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik rijd op bruine paarden en een vosje![]()
[ [url=m/HRvbYN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uC2pdw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H6dVOm.jpg]Afbeelding[/url] ]
paljaslaura schreef:Moeilijk te verkrijgen klopt want hij wordt niet meer gemaakt volgens mij
De mint mis ik nog ava_krause! Of de huntergreen om wat kleur variatie toe te voegen