Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sussanne schreef:Ik kwam net op mp een bf tegen. Jawel in de advertentie staat dat het een bare foot chayenne is, met verplaatsbare beugelophanging, en het verhaal doet mij voorkomen dat hij vps heeft. Het zadel is maar 10x gebruikt en er wordt 600! euro voor gevraagd. Maar wat nou het allerleukste is aan deze advertentie. De chayenne heeft een ritsje in de cantle, en een vaste beugelophanging. Maar je krijgt er wel fenders en seatseaver bijje zult er maar intrappen
![]()
dan baal je flink
Phillipa schreef:Ook een XXL pommel gehad hier haha. Ik heb 'm nog steeds, just in case
Is er iemand hier in dit topic die ervaring heeft met de barefoot longeersingel?
Sussanne schreef:Ja en dan reed ze vast 2x per jaarmaar jaja hij is gezakt naar 500euro . Ach daar kun je em wel voor kopen of niet
![]()
Edit: er staat er nog zo een voor 400euro. En die ruikt naar leer en wol, en is praktisch niet gebruikt.
Pippaa schreef:nienke07 schreef:XXL? ... en het heet Vlinder?!![]()
![]()
Das ook niet lief
jenn0dv schreef:Nu het toch over pommels gaat, wie kan mij hier even uit helpen!?
Ik heb deze 2 pommels, volgens mij zijn het dezelfde en zouden ze maat L moeten zijn. Klopt dit?
Ik heb ook nog een witte, is dat dan een M?
[ Afbeelding ]
Dit is een van de (L?) pommels op mn knollebol. Niet helemaal perfect he?![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nienke07 schreef:Phillipa schreef:Ook een XXL pommel gehad hier haha. Ik heb 'm nog steeds, just in case
Is er iemand hier in dit topic die ervaring heeft met de barefoot longeersingel?
Ik.. als je tenminste de 'save-my-spine' bedoelt?
Ik heb hem. (niet dat ik op dit moment weet waar hij ligt.. maar hij moet ergens zijn..)
Ik heb hem twee keer gebruikt. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo veel meerwaarde hebben ten opzichte van een gewone (goedkope) longeersingel en wel een zwaar log ding... En de pommel leek niet lekker te passen, dus nog aan het frutten geweest met een andere maat, maar dat was het toch ook niet erg... Onder in de kast dus (en geen idee meer wèlke kast
)
Of ben ik nu dom in de weer en jaag ik klanten weg?
Yvankaxx schreef:Kirsha, hoefbevangenheid kan heel lang duren. Ik geloof dat het zelfs wel een jaar kan duren voordat het helemaal over is. Dus opzich is het niet gek dat ze nog niet 100% loopt.
Helaas weet ik er alles van. We waren weer bezig met opbouwen vh rijden, maar ze heeft weer teveel eten gekregen (en de eigenaar zet haar stiekem op de wei), dus ze loopt weer stijf+ warme hoeven