Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Heeft iemand heel specifiek de ruffle (wit of zwart) in maat cob? Ik heb een 17 inch zadel, maar twijfel of het niet te klein staat.
NorwayFjord schreef:romyvs schreef:Voor degene die willen gaan bestellen bij Esstockholm zie net dat de kortingscode ESGIFT15 nog steeds werkt. Toch weer mooi meegenomen.
Ik zei net dat ik het voor de volle prijs niet ging kopen en dan kom je hiermee... Ben wel wat in de verleiding
xDaylight schreef:Oké, ik ben losgeslagen.Zojuist met de kortingscode ESGIFT15 een complete blue meadow glimmer set inclusief baselayer en oornetje besteld, én de Deep Tuscany want ja, straks is ie er niet meer en hoef ik niet meer te twijfelen.
Verder zijn nog onderweg de Purple white edge (ik had de trui al dus dan moet je het dekje natuurlijk ook..) en de Crystal grey via marktplaats. Nu is mijn verzameling echt even compleet. Hopelijk is mijn paardje snel hersteld en kunnen we deze setjes rocken.
PSvanLot schreef:xDaylight schreef:Oké, ik ben losgeslagen.Zojuist met de kortingscode ESGIFT15 een complete blue meadow glimmer set inclusief baselayer en oornetje besteld, én de Deep Tuscany want ja, straks is ie er niet meer en hoef ik niet meer te twijfelen.
Verder zijn nog onderweg de Purple white edge (ik had de trui al dus dan moet je het dekje natuurlijk ook..) en de Crystal grey via marktplaats. Nu is mijn verzameling echt even compleet. Hopelijk is mijn paardje snel hersteld en kunnen we deze setjes rocken.
Haha dat was een flinke rekening die je mag betalen!